marți, 4 ianuarie 2011

Ultimele zile de vacanta...


In ultimele zile de vacanta mi-am spus...pai daca tot e zapada, frig afara iar la tv nu vezi nimic, de ce sa nu merg la sanius. Zis si facut...in seara dintre  29-30, impreuna cu  Doru, planificam ziua de 30 .. zi de schi, sanius si, bineinteles de...cazaturi ! Ziua de 30 a adus o "canicula" insuportabila de -6 grade, zapada de aprox 5-10 cm si distractie...din plin ! Adunarea s-a dat pe la ora 1 (acuma plus-minus) pe ditamai dealul de pe centura, ne-am pus fiecare scandurile-n picioare si a inceput nebunia !


Asta a fost prima zi de sanius...a urmat ziua de 2 ... la acelasi loc de veci, dealul de pe centura. De data aceasta am fost cu familia (ma rog...nu toata). Istoria s-a repetat in aceasta zi cu mici diferente fata de 30 Decembrie...."canicula" nu a mai persistat atat de mult, fiind o temperatura de vreo -3 grade, zapada s-a cam topit dar pana la urma a fost ok. Trante au fost, lume a fost si bineinteles...distractie a fost !


Cam asa mi-am petrecut eu ultimele zile de vacanta...Tu cum ti-ai petrecut-o ?



Dragos Moldovan, cls. a VIII-a A