joi, 2 iunie 2011

La Multi Ani, domn` dirig !


Azi e ziua lu` dirigu' , iar noi…ca o clasa unita ce suntem, am pus fiecare din jebu propriu…cate 3 lei si o leoaica, am cumparat un tort d’ala…nemaivazut..de lamaie si cu o poza cu noi si dirigu pe ea, niste sucuri si minunii dinastea. Bun. Totul e pregatit, berea e la rece…tortul la soare..acuma invitatu, care-i lipsa. No agitatie mare…cum dam de dirigu, cum il anuntam. Telefonu..inchis, facebook-u..inchis…zici ca suntem in sec 19. Incepem sa cautam, sa intrebam despre el…cand are ore. Toti ne temeam ca se duce dracu toata surpriza noastra. Cumva am aflat ca are ore de la 3…acuma ce-i de facut ? noi pana la 2. Cumva cumva, am convins clasa sa ramana inca 1 ora amarata, dar foarte speciala…de care depindea toata surpriza. Multa agitatie, rahnete, munca si rasete…cam asa asteptam sa treaca ora aceea…sa vina in sfarsit ora 3. Domnisoara complice, eleva de servici, Feno sau cum vreti sa ii spuneti…ne-a alarmat ca dirigu a trecut “granita” si se afla in teritoriu minat, minat cu multe surprize, realizate de mai multe clase la care el preda. Noi ne-am mutat catrafusele in cabinetul de isto, am pregatit tortu…asteptam ” victima “. Usa se deschide usor, toti se uita in tocul usii…SURPRIZA !! e Cata…alarma falsa :-j. In cele din urma…apare si mult asteptatul invitat nechemat…toti sarim cu Surpriza si un calduros La multi ani…cantat X_X. Una peste alta, cu mici dificultati tehnice pe care nu le mai amintim ca nu se face asa, cu emotiile ca ” ma poate nu mai vine si ramanem cu tortu…cu tortu nu-i bai ca si asa ne e foame…dar vreo 6 kile de suc…acuma suntem noi bautori de elita dar nici chiar ” si alte…a fost o surpriza reusita (zic eu), dirigu a fost foarte incantat si ne-a confirmat ca nu se astepta sa facem acest efort…de a ramane inca 1 ora la scoala pentru el. Totusi e dirigintele nostru ! normal ca am fi ramas. O felie de suc, un pahar de tort * apoi am trecut inapoi la treaba…noi acasa, dirigu la ore. Vreau sa ii urez inca o data domnului dirig un La Multi Ani ! multa sanatate si fericire…si asteptam o invitatie la nunta .. )


* Sa nu va aud ca nu stiu sa scriu…am scris asa intentionat !!
Dragos Moldovan, cls. a VIII-a A
PS: chiar asa, pe dirigu' nostru il cheama Laslo Ioan si preda isto'