miercuri, 29 iunie 2011

O excursie de vis

 3 iunie, ora 8. Cu toţii aşteptam autocarul şi şoferul cu care aveam să mergem în excursie. N-am aşteptat prea mult, deoarece autocarul a sosit.
        Ne-am urcat împreună cu cei din clasa a VI-a B şi aşteptam plecarea. Pe drum am cântat, ne-am distrat şi am povestit. Drumul a durat în jur de 6 ore, dar cu foarte multe opriri.
Când am ajuns la Felix ne-am dus fiecare în camerele noastre, iar peste o jumătate de oră, doamna dirigintă ne-a anunţat să ne luăm pantaloni lungi deoarece, vom merge la călărit. Eu, convinsă că nu o să mă urc pe cal, am mers în pantaloni scurţi. Când am ajuns, după ce am văzut că majoritatea colegilor mei le-au plăcut, am zis să încerc şi eu. A fost frumos, dar în acelaşi timp şi dureros. Din cauza că aveam pantaloni scurţi, pielea calului m-a iritat. Aşa că am promis că în viaţa mea nu o să mă mai urc pe cal. Unii colegi au mers de două şi chiar de trei ori cu calul. Când am ajuns la pensiune am mâncat, iar dupa ceea fiecare am făcut ce-am vrut.
Dimineaţa ne-am trezit, iar după ce am luat micul dejun am mers la piscină. Acolo am stat de dimineaţa până seara. A fost minunat. Unii colegi care nu ştiau să înnoate au învăţat, au făcut diferite activităţi în apă şi multe alte lucruri distractive. În amiază ne-am comandat majoritatea copiilor pizza, iar dupaceea ne-amîntors în apă. Seara, după ce am luat cina ne-am plimbat prin Felix. Când am ajuns în camere am adormit buştean cu gândul la aceea
frumoasă zi.
În a treia zi am după ce am mâncat am fost în pădure, unde ne-am jucat paindboll, iar din cauza că aveam pantaloni scurţi şi tricouri, pe majoritatea fetelor ne-au pişcat ţânţarii. La ora 11 am plecat spre casă. În jur de ora 3 ne-am oprit la mallul din Cluj, unde, am mâncat şi ne-am plimbat. La ora 5 am plecat din Cluj spre Târgu Mureş. La ora 7 jumătate am ajuns cu toţii acasă, unde, ne aşteptau părinţii cu braţele larg deschise.
Această frumoasă excursie se datorează profesorilor Mihaela Belean şi Enescu Krisztina. 
Justiniana Hancu, cls. a V-a A