luni, 23 ianuarie 2012

Bucuria copilariei la cei din IV A

La sanius, la Poienita



Intr-o frumoasa zi de iarna,cand zapada stralucea ca un cristal,impreuna cu colegii am mers la Poienita, la derdelus.Bucurosi ne-am imbarcat,bucurosi am plecat,bucurosi am ajuns.Mergand catre derdelus radeam si ne trageam pe sanii.Coboram de parca eram fulgere si urcam inapoi ca niste reni care trageau de sanii, de parca il duceam pe mosu’ la plimbare.Vuiet mare vuiet mic o intamplare a venit cand o sanie de la deal  m-a luat in zbor de parca am fi fost o pasare grandioasa.Eu, impreuna cu cateva colege, am facut trenuletul de sanii.Fiecare ata era pe o fata si mergeam ca soimii in zbor.Apoi dupa
cateva ture toti copiii am facut un trenulet imprena cu doamna invatatoare.Obositi,dar fericiti am plecat  acasa cu amintiri placute si amuzante.O zi intrega ne-am jucat ,o zi intreaga ne-am distrat.\
               Ce frumosa este regina iernii si ce jucausa e ,dar mai jucausi suntem noi copiii!


                                                                          Puiac Elena-Ioana
                                                                                    Clasa  a-IV-a A

Într-o zi de neuitat,
Doamna şi cu clasa mea,
Am plecat, încet, grupat
La Poeniţa, la săniat.

La săniuş,
Pe derdeluş,
Se dau copii
Cu sănii.

Se bulgăresc,
Se julesc,
Obosesc,
Dar nu se opresc.

Tot ce văd este alb,
Iar omătul este dalb
Şi din cer cad fulguşori…
Pe obrăjori.



                                                        Kovács Paul-Adrian
Cls. a IV-a A