joi, 12 ianuarie 2012

O poveste...


Intr-o zi de primavara m-am trezit si eu la viata dintr-un somn lung de iarna. Primele raze m-au prins in mugurasul care ma tinea captiva acolo. Dar eu eram nerabdatoare sa ies. Era asa o zi frumoasa de primavara!!
Cand m-am trezit,o gramada de surori erau in preajma mea. Ce veselie si bucurie ma astepta!! In fiecare zi deveneam mai puternica,aveam multi prieteni,ma jucam cu fluturasi,seara auzeam cantecul greierasilor. Nici nu steam cum treceau zilele. Era atat de frumos incat nu-mi dadeam seama ca serile erau m-ai friguroase,prietenii mei se rarisera si eu imi schimbasem culoarea. Eram ingrijorata ca incepeam sa ma vestejesc. Vai,si prietenele mele dispareau una cate una, cazand pe jos! In fiecare zi plangeam de dorul lor. De abia mai aveam putere sa ma uit dupa ele. Si cum ma tineam eu cu toate puterile de prietenul meu,copacul, un vand nemilos m-a smuls si m-a aruncat langa surorile mele. Ce frumoasa era plutirea, dar cat de trista despartirea!
Nu mai pot sa va povestesc pentru ca…totul are un sfarsit.
Andrada  Barbu, Gimn. “Nikolaus Lenau” Timisoara