vineri, 21 iunie 2013

Final de Gimnaziu

Dragi absolventi,
timpul aleargă… . Parcă ieri întâmpinam, într-o zi de toamnă, în curtea şcolii, nişte copii stăpâniţi de emoţii şi iată-va ajunşi la sfarsitul clasei a VIII-a. Am petrecut împreună patru ani de muncă, de efort, de succese, de bucurii.  Gimnaziul a reprezentat o perioada extrem de frumoasa, in care ati legat cele mai frumoase prietenii. Dar trebuia sa se incheie la un moment dat, iar viitoarea voastra cariera incepe sa se creioneze cu sau fara voia voastra prin alegerea profilului de liceu.
 Împreună am învăţat să ştim să ne comportăm, să alegem  binele de rău pentru a ajunge să zărim lumina cunoaşterii şi a înţelegerii. Fiecare dintre voi a aflat ce înseamnă colectivul clasei şi al şcolii. Ne-am distrat in excursiile organizate in fiecare an si am reusit sa ne cunoastem mai bine, sa ne apreciem unii pe altii, sa gasim binele din fiecare.
             Am realizat, şi aţi realizat, multe lucruri bune care v-au adus satisfacţii şi v-au produs bucurii. Cu această ocazie ţinem să mulţumim si părinţilor pentru înţelegerea, susţinerea şi ajutorul pe care ni l-au acordat în parcurgerea cât mai uşoară a acestei trepte de învăţământ.
           Păşiţi încrezători în voi spre viaţa ce vă aşteaptă! Succes, baftă la examene şi  mult noroc în viaţă! 

“Verba docent, exempla trahunt.”- Vorbele invata, exemplele calauzesc.
prof. Diana Pitea
prof. Liliana Sabau
prof. Mihaela Belean