duminică, 14 septembrie 2014

Chemare



Clopoţelul a sunat
Şi din nou v-a adunat
În curtea şcolii noastre
Împlinind visele voastre.

Clasa dragă vă aşteaptă
Să vă-ntoarceţi din vacanţă.
Să răsune cristalin
Vesele glasuri de copii.

Catalogu-i pregătit,
Orarul este tipărit,
Planşele sunt aranjate
Şi-ţi urează: ,,Spor la toate!”


Dragi elevi!
E toamnă iar!
Şcoala vă cheamă cu foşnet de frunze şi aromă de fructe coapte! Păşiţi deci cu încredere şi mare plăcere pe cărările cunoaşterii!
Nu uitaţi însă nicio clipă că:

,,Faptele sunt fructele, vorbele sunt frunzele!’’


Gânduri de școlar
Dragă școală, bun găsit!
Cât de mult tu mi-ai lipsit!
Dor mi-a fost de-ai mei colegi,
De-ale lor glume și povești.

Azi, cu sufletul deschis,
În curte-ți iar am pășit.
Vreau să-nvăț om bun să fiu,
Să cresc, să devin util.

Profesorii să-i mulțumesc,
Pe părinți să-i veselesc,
Să cinstesc numele meu
Prin orice faptă, mereu.



Doresc tuturor elevilor, de la bobocei până la cei din clasele terminale, precum și personalului școlii noastre, un an fericit, împlinit!
 



   Baftă în noul an şcolar!                                                               

Prof. înv. primar:
                             Zita-Kamelia Rusu