Spectacol-concurs de talente
Spectacolul
“Elevii au Talent” a ajuns astăzi la a treia ediţie. Primul concurs a avut loc
în 15 martie 2013 şi s-a numit “Şcoala 2 are talent”, iar pe scena Sălii Mici a
Palatului Culturii au urcat concurenţi din clasele 5-7, secţia română.
A doua
ediţie s-a desfăşurat în 15 aprilie 2016, tot cu elevi selectaţi din clasele
gimnaziale, de această dată de la ambele secţii.
Astăzi, pe scena Casei de
Cultură Mihai Eminescu, 41 de concurenţi din clasele pregătitoare-7, secţia
română şi maghiară, împărţiţi în 27 momente artistice, şi-au unit forţele,
curajul, talentul şi ambiţia pentru a arăta că talentul există la noi în
şcoală, indiferent de vârstă sau de limba vorbită.
Unii concurenţi au călcat pe
scenă pentru prima oară, alţii cu mai multă experienţă în spate, adunată cu
muncă şi motivaţie, însă toţi au oferit în cele 3-4 minute alocate, tot ce au
putut mai bun şi ne-au arătat că nu există “nu pot”, ci doar “nu vreau”.
Emoţiile au existat, indiferent de vârstă, iar amploarea scenei a contribuit la
atmosfera deosebită. Unii erau copleşiţi de sentimentul de importanţă, la
gândul că în urmă cu 5 zile a cântat pe aceeaşi scenă trupa Compact, iar
înainte, alte staruri pe care le-au văzut doar la televizor, dar acest lucru nu
a făcut decât să amplifice sentimentul că imposibilul poate deveni posibil
atunci când crezi în tine, ai curaj şi vrei să realizezi ceva important, ceva
care contează pentru tine şi pentru cei din jurul tău. Publicul a fost alături
de concurenţi, i-a încurajat permanent şi a făcut din experienţa lor de astăzi
una de care să îşi aducă aminte cu drag.
Vă
prezentăm mai jos câteva fragmente din textul pregătit pentru prezentatori de
prof. dr. Pui Laura:
„Muzica este o terapie a sufletului, dar şi un
liant între sine şi lume. Vocea concurenţilor e mijlocul prin care muzica
lăuntrică ajunge spre noi.”
“Vor încălzi atmosfera în acorduri de tobe şi vioară.”
„Flexibilitate, graţie şi armonie.”
„Muzică şi dăruire.”
„Frânturi în armonie. Talentul e cel care le dă
sens.”
„Copilăria este vârsta inocenţei, vârsta în care
toată fiinţa e pusă în slujba binelui. Acesta e mesajul ce se desprinde din următorul
moment artistic.”
„Dinamism şi forţă în paşi de dans.”
„Sunt voci care ne răscolesc amintirile sau ne
confirmă trăirile prezentului.”
„Maturitatea nu se dobândeşte doar cu trecerea
anilor...maturitatea reală e dată de pasiune, perseverenţă şi muncă.”
„Nu ştim dacă este o încercare de autodefinire,
dar, cu siguranţă, este un exerciţiu de mărturisire a propriului talent.”
„Frumuseţea cunoaşte diverse faţete. Ritmul
dansului este, cu siguranţă, un exemplu.”
Şi toate aceste vorbe
frumoase s-au adeverit în timpul spectacolul nostru. Felicitări, copii frumoşi, talentaţi şi curajoşi!
Câştigătorii concursului
Locul I
(10 puncte)
Makkai Nóra Timea (2C)
Locul al II-lea
(9,67 puncte)
Florescu Radu (5A)
Osváth Kriszta-Kata (2D)
Locul al III-lea
(9,33 puncte)
Lakatos Mihaly (2D), Törzsök Anna (1D)
Menţiune 1
(9,13 puncte)
Stoica Mălina (5A)
Menţiune 2
(8,83 puncte)
Popa Valentina (1B)
Diaconu Daria, Butariu Raluca (7C)
Hancu Nectarie (7B)
Menţiune 3
(8,30 puncte)
Bumb Ana Maria (4A)
FELICITĂRI!
Organizatori principali: clasa a VIII-a B
Sprijin in organizare: elevi selectați din
clasa a VIII-a A si din clasa a VIII-a C
Prezentatori:
MOLDOVAN ANDRA (8B)
KOVACS DORA (8C)
CODARCEA LARISA (8B)
MOLDOVAN ALEX (8B)
DOMOKOS ALEX (8C)
Sonorizare:
Tușinean Alex (7B)
Cătălin Alin Marian (DJ evenimente)
Membrii juriului:
-director prof. dr. Kupán Edith
-prof. Vita Enescu Krisztina (educaţie fizică)
-prof. dr. Sabău Liliana (limba română)
-bibliotecar Oltean Victoria
-prof. Márton Imre Csaba (limba engleză)
-prof. Pol Radu (educaţie muzicală)
Concurenti:
Cadre didactice implicate în
desfăşurarea evenimentului
Elevii au Talent, editia a 3-a, 2019
Prof. Pitea Diana- coordonare generală eveniment, organizare preselectii, creare afis, creare bilete, cumparare premii (41 medalii, 41 mascote, dulciuri), creare diplome, desfasurator pt sonorizare, desfasurator pt aranjarea scenei, desfasurator pentru prezentatori, pregătirea materialelor pentru sonorizare, instruirea concurentilor si a prezentatorilor, rezolvarea oricăror probleme apărute pe parcurs
Prof. Dr. Kupan Edith- membru in juriu, mini program de introducere pentru deschiderea oficiala a Zilelor Scolii, contractarea salii de spectacol, consiliere in coordonarea activitatii
Prof. Dr. Sabau Liliana- Organizarea spectatorilor: distribuirea biletelor sub forma de invitatii cu valoare de 1 leu, organizarea intrarii pe baza biletelor, aranjarea scenei, consilierea elevilor organizatori, membru in juriu
Prof. Marton Imre- Aranjarea/decorarea scenei, organizare a două momente artistice, membru in juriu
Prof. Vita Enescu Krisztina- Organizarea unui moment artistic (dans), membru-presedinte in juriu
Prof. Dr. Pui Laura - Crearea propozitiilor pe baza desfasuratorului: discursul prezentatorilor.
Prof. Judit Ionescu- traducere desfasurator in limba maghiară
Bibliotecar Oltean Victoria- membru in juriu
Prof. Pol Radu- pregatire cor, membru in juriu
Prof. Jozsa Hajnalka- pregatire cor
Prof. Simon Imola- traducere afiş şi diplome în limba maghiară