miercuri, 10 aprilie 2019

Spectacol- concurs: ELEVII AU TALENT- 10 aprilie 2019

Spectacol-concurs de talente
Spectacolul “Elevii au Talent” a ajuns astăzi la a treia ediţie. Primul concurs a avut loc în 15 martie 2013 şi s-a numit “Şcoala 2 are talent”, iar pe scena Sălii Mici a Palatului Culturii au urcat concurenţi din clasele 5-7, secţia română. 

A doua ediţie s-a desfăşurat în 15 aprilie 2016, tot cu elevi selectaţi din clasele gimnaziale, de această dată de la ambele secţii.

Astăzi, pe scena Casei de Cultură Mihai Eminescu, 41 de concurenţi din clasele pregătitoare-7, secţia română şi maghiară, împărţiţi în 27 momente artistice, şi-au unit forţele, curajul, talentul şi ambiţia pentru a arăta că talentul există la noi în şcoală, indiferent de vârstă sau de limba vorbită. 

Unii concurenţi au călcat pe scenă pentru prima oară, alţii cu mai multă experienţă în spate, adunată cu muncă şi motivaţie, însă toţi au oferit în cele 3-4 minute alocate, tot ce au putut mai bun şi ne-au arătat că nu există “nu pot”, ci doar “nu vreau”. 

Emoţiile au existat, indiferent de vârstă, iar amploarea scenei a contribuit la atmosfera deosebită. Unii erau copleşiţi de sentimentul de importanţă, la gândul că în urmă cu 5 zile a cântat pe aceeaşi scenă trupa Compact, iar înainte, alte staruri pe care le-au văzut doar la televizor, dar acest lucru nu a făcut decât să amplifice sentimentul că imposibilul poate deveni posibil atunci când crezi în tine, ai curaj şi vrei să realizezi ceva important, ceva care contează pentru tine şi pentru cei din jurul tău. Publicul a fost alături de concurenţi, i-a încurajat permanent şi a făcut din experienţa lor de astăzi una de care să îşi aducă aminte cu drag.


Vă prezentăm mai jos câteva fragmente din textul pregătit pentru prezentatori de prof. dr. Pui Laura:
„Muzica este o terapie a sufletului, dar şi un liant între sine şi lume. Vocea concurenţilor e mijlocul prin care muzica lăuntrică ajunge spre noi.”
“Vor încălzi atmosfera în acorduri de tobe şi vioară.”
„Flexibilitate, graţie şi armonie.”
„Muzică şi dăruire.”
„Frânturi în armonie. Talentul e cel care le dă sens.”
„Copilăria este vârsta inocenţei, vârsta în care toată fiinţa e pusă în slujba binelui. Acesta e mesajul ce se desprinde din următorul moment artistic.”
„Dinamism şi forţă în paşi de dans.”
„Sunt voci care ne răscolesc amintirile sau ne confirmă trăirile prezentului.”
„Maturitatea nu se dobândeşte doar cu trecerea anilor...maturitatea reală e dată de pasiune, perseverenţă şi muncă.”
„Nu ştim dacă este o încercare de autodefinire, dar, cu siguranţă, este un exerciţiu de mărturisire a propriului talent.”
„Frumuseţea cunoaşte diverse faţete. Ritmul dansului este, cu siguranţă, un exemplu.”
Şi toate aceste vorbe frumoase s-au adeverit în timpul spectacolul nostru. Felicitări, copii frumoşi, talentaţi şi curajoşi!

Câştigătorii concursului

Locul I
(10 puncte)
Makkai Nóra Timea (2C)

Locul al II-lea
(9,67 puncte)
Florescu Radu (5A)
Osváth Kriszta-Kata (2D)

Locul al III-lea
(9,33 puncte)
Lakatos Mihaly (2D), Törzsök Anna (1D)

Menţiune 1
(9,13 puncte)
Stoica Mălina (5A)

Menţiune 2
(8,83 puncte)
Popa Valentina (1B)
Diaconu Daria, Butariu Raluca (7C)
Hancu Nectarie (7B)

Menţiune 3
(8,30 puncte)
Bumb Ana Maria (4A)

FELICITĂRI!


Organizatori principali: clasa a VIII-a B

Sprijin in organizare: elevi selectați din 
clasa a VIII-a A si din clasa a VIII-a C


Prezentatori:
MOLDOVAN ANDRA (8B)
KOVACS DORA (8C)
CODARCEA LARISA (8B)
MOLDOVAN ALEX (8B)
DOMOKOS ALEX (8C)

Sonorizare:
Tușinean Alex (7B)
Cătălin Alin Marian (DJ evenimente)


Membrii juriului:   
     
-director prof. dr. Kupán Edith         
-prof. Vita Enescu Krisztina (educaţie fizică)       
-prof. dr. Sabău Liliana (limba română)        
-bibliotecar Oltean Victoria       
-prof. Márton Imre Csaba (limba engleză)       
-prof. Pol Radu (educaţie muzicală)


Concurenti:

Cadre didactice implicate în 
desfăşurarea evenimentului 
Elevii au Talent, editia a 3-a, 2019

Prof. Pitea Diana- coordonare generală eveniment, organizare preselectii, creare afis, creare bilete, cumparare premii (41 medalii, 41 mascote, dulciuri), creare diplome, desfasurator pt sonorizare, desfasurator pt aranjarea scenei, desfasurator pentru prezentatori, pregătirea materialelor pentru sonorizare,  instruirea concurentilor si a prezentatorilor, rezolvarea oricăror probleme apărute pe parcurs

Prof. Dr. Kupan Edith- membru in juriu, mini program de introducere pentru deschiderea oficiala a Zilelor Scolii, contractarea salii de spectacol, consiliere in coordonarea activitatii


Prof. Dr. Sabau Liliana- Organizarea spectatorilor: distribuirea biletelor sub forma de invitatii cu valoare de 1 leu, organizarea intrarii pe baza biletelor, aranjarea scenei, consilierea elevilor organizatori, membru in juriu

Prof. Marton Imre- Aranjarea/decorarea scenei, organizare a două momente artistice, membru in juriu

Prof. Vita Enescu Krisztina- Organizarea unui moment artistic (dans), membru-presedinte in juriu

Prof. Dr. Pui Laura - Crearea propozitiilor pe baza desfasuratorului: discursul prezentatorilor. 

Prof. Judit Ionescu- traducere desfasurator in limba maghiară 

Bibliotecar Oltean Victoria- membru in juriu

Prof. Pol Radu- pregatire cor, membru in juriu

Prof. Jozsa Hajnalka- pregatire cor

Prof. Simon Imola- traducere afiş şi diplome în limba maghiară