miercuri, 10 aprilie 2024

Școala mea! - Zilele școlii, 10-12 aprilie 2024


   Anul acesta în programul Zilelor școlii dr. Bernády György figurează întreceri sportive, concursuri de cultură generală și de desen, dar și vizitarea importantelor edificii din municipiul nostru. 
        Motto-ul nostru în acest an este "Școala mea" și activitățile se desfășoară în perioada 10-12 aprilie 2024, prilej cu care aducem un omagiu celui care a fost dr. Bernády György, la aniversarea de 160 ani de la naștere.
    Ne aducem aminte de primarul care a modernizat orașul printr-un program variat de activități marcând munca fostului edil și construirea școlii în anul 1907, unde azi învață sute de copii.
     Organizarea  Zilelor Școlii a devenit o tradiție, iar azi am inaugurat al 8-lea eveniment de acest fel. Elevii participanți vor primi diplome, cărți și obiecte tematice care le vor fi amintiri plăcute peste timp despre viața lor de elevi.
    Sponsorul principal al evenimentului este Primăria Tg.Mureș, care a aprobat proiectul nostru intitulat "Școala mea", dar am primit contribuție financiară și din partea  Asociației de Părinți Pro Școala Bernady". 
       Cu această ocazie le mulțumim tuturor pentru ajutor și susținere.