ACTE NECESARE PENTRU PRIMIREA
A 200 EURO PENTRU ACHIZIŢIONAREA UNUI CALCULATOR
1. Cerere tip (se primeşte de la secretariatul
şcolii) completată de unul dintre parinţii elevului;
2. Copii xerox după buletinele de identitate ale
parinţilor şi certificate de naştere (pentru
toţi copiii din familie care nu au buletine) ;
3. Adeverinţă de venit brut pe luna martie 2013
pentru membrii din familie care sunt încadraţi în muncă, sau dupa caz cupoane
de ajutor social sau de pensie; părintele care nu realizează nici un venit va
da o declaraţie pe proprie răspundere în faţa notarului public;
4. Pentru copiii din familie care sunt elevi la
alte şcoli sau studenţi, adeverinţă de la şcoală sau facultate cu menţiunea că
nu a mai beneficiat de 200 de euro pentru calculator.
5. Copii ale actelor care dovedesc bunurile
familiei (apartament, casă, vilă, utilaje agricole, autoturism, conturi în
bancă).
6.
Declaraţie de la notarul public sau adeverinţă de la
Primâria Municipiului Tg-Mureş că părinţii nu deţin teren agricol.
7. Declaraţie pe proprie răspundere în faţa
notarului că părinţii nu au plecat din
ţară pe o perioadă mai mare de 6 luni consecutive, în ultimii 2 ani. Copie după
paşapoartele părinţilor. Persoanele care nu deţin paşapoarte, vor declara acest
lucru în declaraţia în faţa notarului. În cazul în care părintele sau
ocrotitorul legal a fost plecat în scop medical, va prezenta acte
justificative.
NOTĂ !
În calculul venitului
brut pe membru de familie, care nu trebuie să nu depăşească suma de 150 RON nu intră alocaţia de stat
pentru copii, cea suplimentară şi bursa şcolară.
Dosarele vor fi depuse la
secretariatul şcolii până la data de 21 aprilie 2013. După data de 21 aprilie
2013 nu se mai primesc dosare!
Se va face o singura
declaraţie pe proprie răspundere în faţa
notarului unde vor fi cuprinse toate declaraţiile care nu pot fi dovedite cu
acte precum şi precizarea că părintele
sau tutorele legal al elevului dispune de diferenţa de bani pentru
achiziţionarea unui calculator cu o configuraţie minimă standard.