miercuri, 31 octombrie 2012

Cred in meseria mea - d-na director adjunct Eva Balas

Am absolvit Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației la Universitatea ”Babeș-Bolyai”. De 22 de ani lucrez în învățământ și încă tot îmi place. Îmi place, și mă simt norocoasă, că, prin munca mea, am șansa să ajut mulți copii să devină ceea ce vor. Cred în meseria mea, știu că puterea cuvântului poate clădi lumi, poate deschide drumuri, poate ajuta vieți. Îmi place să predau, dar și să învăț, să cunosc cât mai mult din lumea care mă înconjoară. Încerc să creez în microclimatul clasei un loc, unde copilul are ocazia să-și cunoască limitele, să-și descopere talentele. Un loc, unde e bine să pui întrebări, căci vei primi răspunsuri, unde nu e interzis să greșești, unde poți ajuta și ești ajutat.
Din septembrie, împreună cu domnul director Borgovan încerc să fiu un ajutor pentru colegi și pentru școală, să găsesc rezolvări cât mai eficiente pentru problemele ce se ivesc, să ajut la crearea unei atmosfere prielnice activităților educative. Cred în puterea colectivului, în dorința fiecăruia dintre noi de a lucra într-o instituție în care calitatea este primordială.
Aș fi foarte fericită, dacă în iunie 2013, la serbarea de încheiere a anului școlar n-aș avea destul timp pentru enumerarea a tot ceea ce s-a realizat din proiectele noastre pe parcursul anului.
Director adjunct prof.-inv. Eva Balas