joi, 16 octombrie 2014

Țara poveștilor


Noaptea trecută am avut un vis foarte ciudat. Se făcea că am ajuns într-un ținut necunoscut de mine! M-am gândit puțin și mi-am dat seama că am ajuns chiar în Țara poveștilor.
Nici nu pot să descriu în cuvinte ceea ce am văzut în visul meu. Era de-a dreptul de neimaginat! Totul era neînchipuit de frumos, dar totodată și foarte straniu. O adevărată lume de basm!O lume viu colorată precum căsuța de turtă dulce din povesteaHansel și Gretel scrisă de Frații Grimm. O lume în care era tot timpul vară, cerul era senin și soarele strălucea în toată splendoarea lui. O lume în care răsuna tot timpul ciripitul păsărelelor și zumzetul insectelor.
În Țara poveștilor din visul meu s-au adunat la un loc multe personaje din povești cunoscute precum: Albă-ca-zăpada, Cenușăreasa, Frumoasa și Bestia etc. Pe lângă acestea erau și foarte multe viețuitoare. Multe lebede care pluteau pe un lac în care se reflectau razele soarelui, mulți peștișori aurii care săreau prin apă, berze care duceau în ciocuri coșulețe cu bebeluși.Mai erau și multe insecte, fluturași colorați în culorile curcubeului. Păsărelele zburau vesele prin văzduh. Toate aceste viețuitoare se încadrau perfect în peisajul din jurul lor. Câmpii multicolore cu multe flori din toate soiurile care există și multe alte plante frumoase. Crenguțele copacilor erau pline de fructe exotice care îmi făceau poftă.
Tocmai mă întindeam după o rodie roșie, mare și zemoasă când am auzit un glas foarte cunoscut mie:
-         Bianca, trezește-te!
Era mama mea. Mă trezise, deoarece era dimineață și trebuia să plec la școală.


                                                                                                               Dulău Bianca, cls. a V-a A