duminică, 3 iulie 2011

Clasa a V-a B in excursie la Dulcea




           În perioada 3-5 iunie, noi, elevii clasei a V-a B, împreună cu doamna dirigintă Nemeş Minodora am fost plecaţi într-o excursie la Dulcea.
            Ajunşi acolo, am fost surprinşi de frumuseţea locurilor, de minunata bază sportivă şi nu în ultimul rând, de condiţiile de cazare şi de masă.
            A doua zi, am plecat într-o drumeţie de 6 km până într-o poiană, unde ne-am odihnit şi am cules ciuperci.
            Odată întorşi la vilă, frânţi de oboseală şi flămânzi, am servit masa, însă după o scurtă perioadă de odihnă , ne-am revenit ca prin minune şi ne-am mutat pe terenul de sport, unde am participat la diferite concursuri şi jocuri atractiv-distractive.
            Seara, am încins un meci de fotbal pe cinste, după care ne-am retras în camere la odihnă.
În dimineaţa următoare, am ieşit la înviorare pe malul Gurghiului , unde am primit şi botezul apei.
            În drum spre casă, ne-am oprit în localitatea Gurghiu, unde am vizitat Parcul dendrologic şi muzeul, iar plecând spre Reghin, am poposit pentru o oră la Târgul fetelor.
            În cele trei zile, am fost ca o familie, din care nu au lipsit voia bună şi distracţia. Excursia la Dulcea a fost, pentru noi, asemenea unui vis, pe care dorim să îl repetăm cât mai curând.