miercuri, 24 aprilie 2013

Clasele a-VIII-a, vizita la Grupul Scolar "Gheorghe Marinescu"


În vizită la Sanitar...
În data de 23 aprilie, clasa a VIII a A împreună cu clasa a VIII a B si 3 elevi din clasa a VIII a C, însoţiţi de doamna profesoară de franceză Tămăşoiu Elena am mers la liceul Sanitar, la “Porţile Deschise”. Printre nenumăratele locuri interesante pe care le-am văzut şi le-am aflat, a fost materialul prezentat la o oră de geografie despre scufundarea Titanicului şi cauzele care au dus la această mare catastrofă. De asemenea, ne-au impresionat pe toţi microscoapele pe care le-am văzut în laboratorul de biologie şi modul cum ne-au învăţat elevii să ne descurcăm cu un microscop.
Am văzut proiectul unor eleve, proiect care a ajuns la faza naţională, despre cristale, foarte interesant, şi care conţine lucruri pe care am fost bucuroşi să le aflăm. Pe holurile liceului ne-am văzut cu foşti elevi ai şcolii, care ne-au prezentat două expoziţii  de flori ornamentale multicolore. Am intrat şi în Internat, care este doar pentru fete şi am observat că sunt nişte condiţii foarte bune, chiar remarcabile.
Această zi ne-a impresionat cu siguranţă pe toţi, cu toate că majoritatea avem alte optiuni pentru liceu, si nu ne dorim multi să ajungem la acest liceu bun şi cunoscut.
Diana Sabău şi Andreea Gorcea, clasa a VIII a A