duminică, 9 noiembrie 2014

Butterflies Classroom: clasa pregatitoare B


O zi de toamnă însorită…15 SEPTEMBRIE 2014...a început povestea noastră. Am păşit timizi într-o curte mare, mult mai mare decât cea a grădiniţei mele. Sute de copii, părinţi, bunici, aşteptau. 

Aici e ŞCOALA ? …E uriaşă! Dar mami e lângă mine! Am strâns-o bine de mână şi ea pe mine. ,,Uite, azi începem şcoala, prima zi de şcoală. Ţi-ai dorit atât de mult să fii aici!,, Da, aşa era...Mami avea dreptate. Dar acum, tot ce îmi doream era să fiu un fluture, să zbor spre grădiniţă, spre casă…oriunde sunt mai puţini oameni, să-mi regăsesc prietenii de la grădiniţă. Şi în doar câteva minute, intrând în noua sală de clasă, visul mi s-a împlinit: eram fluturaş! Eram un fluturaş din CLASA FLUTURAŞILOR, clasa pregătitoare B  Şi am urcat împreună cu ei pe o corabie. O corabie despre care doamna educatoare…ups!…doamna învăţătoare spune că va dura cinci ani. Super! Îmi place ideea! Am aflat de la doamna învăţătoare că trebuie să mai luăm cu noi câteva lucruri foarte importante: credinţa, adevărul, iubirea şi încrederea. Pregătiţi de drum, am început călătoria!

Dar de-acum nu oricine poate intra în clasa mea. Doar noi putem , noi, fluturaşii! 
Mami, tati, bunicii sunt curioşi să mă vadă…ce fac eu la şcoală?! Şi e normal …şi eu aş fi curios . Cum să-i ajut?! 
Doamna învăţătoare ne spune că întotdeauna există o soluţie. Şi am găsit soluţia. Am rugat-o să ne creeze şi nouă o pagină, aşa cum are mami. Ne-a ajutat 



De azi, avem şi noi adresă. Pentru că ştim engleză ea va ,,suna,, aşa :Butterflies Classroom

Aici veţi găsi crâmpeie din viaţa noastră de şcolar, din activităţile noastre, din jocurile noastre.
Să ne vizitaţi!
Prof. înv. primar Şut-Popa Liliana