sâmbătă, 8 noiembrie 2014

Ţara poveştilor


 Într-o zi am primit o invitaţie să merg să vizitez ţara minunilor numite şi ''Regatul de zahăr'' , unde prinţesa se numea Prinţesa Gumiţa.
Bucuroşi eu şi prietenul meu Jake am păşit uimiţi în ''Regatul de zahăr '' unde: oamenii , drumul,casele ,castelul  chiar şi zidurile regatului erau din zahăr. Acolo  curgea şi un râu de ciocolată . Paznicii banană ne-au condus spre frumoasa prinţesă Gumiţa şi valetul Mentosan. Printesa crea un leac pentru a creşte dulciurile la mărimi mai mari .Când a terminat ea ne-a dat o ciocolată imensă şi o sticlă de ciocolată din râu.
A fost fabulos !        
 Bănică se plimba pe rîul de ciocolată cu bărcuţa din marţipan şi deodată îl strigă valetul Mentosan:
 - Bănică ! ieşi din barcă, băiete ! vine prinţesa Gumiţa.
 - Oh bine,bine ! spuse Bănică.De ce?
- Pentru că prinţesa se uită dacă toţi oamenii de zahăr şi regatul sunt în regulă.
 - Dar…eu nu sunt un om de zahăr.
- Ai dreptate , dar eşti în râul regatului cu bărcuţa.
  -Bine ,acum ies.
 - Valetule Mentosan !
- Da prinţesă?
- Este totul în regulă?
 - Da prinţesă.
 - Bine valetule , mai târziu cheamă-l pe Finn şi  pe Jake să mă ajute să ajung la întrunirea regatelor de zahăr.
  -Bine prinţesă, aşa voi face.
 - Multumesc.
 - Bănică!
 - Da, valetule Mentosan?
 - Acum mai ai voie să te plimbi cu bărcuţa pe râul de ciocolată.
 - Mulţumesc, valetule Mentosan.  Yei  !!
  Săliştean Szabolcs

Clasa a V-a A