miercuri, 9 octombrie 2013

Cvintete la clasa a III a A

Cvintete realizate  de elevii clasei a III-a A în cadrul proiectului,,Vă apreciem, iubiţi dascăli!’’   


Dascălul meu
Frumos, înţelegător
Învăţând, scriind, ajutând
Eu îmi iubesc dascălul.
Învăţătorul
                                                (Soporan Alexandra)



Dascălul meu
Înţelept, răbdător
Iubind, învăţând, îndrumând
Dascălul meu e înţelegător.
Învăţatul
                                            (Bogdan Bianca)



Dascălul meu
Drăguţ, învăţat
Explicând, iubind, amintind
Dascălul meu mă învaţă.
Învăţătorul meu
                                      (Mătea Larisa)



Dascălul meu
Iubitor, înţelept
Iubind, învăţând, înţelegând
Dascălul e foarte bun.
Înţeleptul
                                   (Popa Andra)



Dascălul meu
Înţelegător, bun
Scriind, citind, explicând
Învăţătorul e o comoară.
Înţeleptul
                                          (Moga   Timea)



Dascălul meu
Bun, harnic
Scriind, corectând, explicând
Dascălul meu e bun.
Educatorul 
                                            ( Olah Vivien)



Dascălul meu
Bun, blând
Privind, învăţând, iubind
Dascălul este un înţelept.
Învăţatul
                                                  (Crişan Alexandru)



Dascălul meu
Învăţat, prietenos
Învăţând, scriind, iubind
Dascălul este foarte înţelegător.
Învăţătorul meu
                                              ( Vasiu Andreea)