vineri, 2 noiembrie 2012

Clasa a VII-a B la Gălăoaia

 În perioada 26-28 octombrie am fost împreună cu clasa mea la o cabană din Gălăoaia. Cum am ajuns am început cu toții să investigăm locul, după care ne-am împărțit pe camere, ne-am făcut comozi și am început să ne distrăm. Am jucat jocuri la care, desigur , a participat și doamna dirigintă Minodora Nemes. Cu ajutorul acestor jocuri băieții au învățat cât de dificil este sa fii fată, iar noi, fetele, am învățat cât de incomod este să fii băiat. Am jucat si“ Românii au talent“ , desi noi l-am numit “Elevii au talent“ . Acesta conținea 3 probe: 1. Cântat 2. Recital 3. “ punctul nostru forte“ ( trebuia sa facem ce știm noi mai bine) . Puteam să concurez individual sau in echipe, dar bineînțeles că participarea era obligatorie. Pe lângă aceste jocuri am făcut și mișcare: am urcat pe o stâncă de unde se vedea o priveliste foarte frumoasă. Acolo a fost un locusor unde am luat o mică“ gustărică“ . 
După care am coborât si am mers la cabana unui  coleg, Alex, unde am mâncat clătite și am băut ceai, iar după ce ne-am încălzit ne-am distrat foarte bine, pentru că în curte era un leagăn, iar noi nu ne-am putut abține să nu ne dăm puțin…puțin mai tare. La plecare am intrat într-un magazin să ne“ aprovizionăm“ cu dulciuri. Probabil, mai mult ca sigur, am golit tot magazinul. Apoi ne-am întors la căbănuța noastră unde, chiar daca eram obosiți, nu am luat pauză. Am continuat să ne distrăm cu toții împreună. A fost o calatorie pe cinste si îmi doresc sa mai avem parte de excursii asemanatoare cu aceasta.
Mara Zăhan
Clasa a- VII - a B