joi, 11 martie 2010

100 DE ZILE DE ŞCOALĂ


Astăzi clasa I B a sărbătorit 100 de zile de şcoală.
Am colecţionat câte 100 de obiecte, le-am numărat, le-am premiat şi ne-am distrat.
Vă invităm să urmăriţi câteva dintre colecţiile noastre.


100 DE ZILE DE ŞCOALĂ

Din prima zi de şcoală,
Când timizi am venit,
Astăzi 100 de zile am împlinit.
Cu toţi copiii-n sărbătoare,
Plini de emoţie şi candoare,
Ne-am pregătit s-aniversăm
Şi cu multă bucurie să prezentăm,
Cele 100 de zile petrecute
Clipe frumoase şi plăcute.
Ca ziua să fie frumoasă
Am adus astăzi în clasă:
Un labirint de 100 de covrigi,
100 de ţepi de arici,
Un pom cu 100 de mere,
Un album cu 100 de modele,
100 de artişti, baloane,
Capace, bile şi bomboane,
Căsuţe, pioneze, scobitori,
Buchet de 100 de flori,
Ace de siguranţă, nasturi, peşti,
Umbrele şi tot ce doreşti.
De-această zi ne-om aminti prin ani,
Iar astăzi spunem ,, La mulţi ani!,,