joi, 11 martie 2010

Primavara...celor mai mici!


Primăvara este anotimpul în care celebrăm natura şi femeia. La fel ca un plăpând ghiocel, în această perioadă aruncăm hainele groase, renunţăm să mai simţim frigul şi ne dezvăluim frumuseţea, zâmbind primelor raze călduţe ale soarelui.
Haideţi să zâmbim împreună acestor raze venite din suflete de copii, să le descoperim căldura şi frumuseţea...
Noi, bobocii claselor I, am pregătit mărţişoare pe care le-am expus la biblioteca şcolii, iar cu ocazia zilei de 8Martie le-am urat mamelor ,, o primăvară însorită,, oferindu-le câte o felicitare.
Pentru că suntem curioşi să aflăm cât mai multe lucruri interesante, tot la bibliotecă, am făcut cunoştinţă cu opera marelui povestitor Ion Creangă, unde am intrat în atmosfera poveştilor pentru copii.
A fost odată ca niciodată...povestea începe primăvara şi uite aşa am creat o ,,primăvară multicoloră.,,


Si elevii clasei a III-a A au avut o idee deosebita:aceea de a inmana martisoare confectionate de ei tuturor femeilor din scoala.Insotiti de invatatoarea lor, ei au fost deosebit de apreciati!