joi, 16 septembrie 2010

Motive pentru care ii suntem datori mamei(pamflet)

1. Mama m-a invatat SA APRECIEZ O TREABA BINE FACUTA: „Daca vreti sa va omorati intre voi,
 mergeti afara.De-abia am terminat de facut curat!”.
2. Mama m-a invatat ce e RELIGIA: „Roaga-te sa iasa pata aia din covor!”.
3. Mama m-a invatat ce e LOGICA: „Pentru ca asa am zis eu, de-aia!”.
4. Mama m-a invatat MAI MULTA LOGICA: „Daca cazi de pe hinta si iti rupi gatul, nu te mai 
iau cumine in oras!”.
5. Mama m-a invatat ce e IRONIA: „Plangi in continuare, si o sa-ti dau eu motive pentru
 care sa plangi!”.
6. Mama m-a invatat ce e CONTORSIONISMUL: „Uita-te la murdaria de pe ceafa ta!”.
7. Mama m-a invatat ce e VREMEA: „Camera ta arata de parca a trecut o tornada prin ea!”.
8. Mama m-a invatat ce e IPOCRIZIA: „Daca ti-am zis o data, ti-am zis de un milion de ori: 
Nu exagera!”.
9. Mama m-a invatat despre CICLICITATEA VIETII: „Eu te-am facut, eu te omor!”.
10. Mama m-a invatat despre SCHIMBAREA COMPORTAMENTULUI: „Nu te mai comporta
 ca taica-tau!”.
11. Mama m-a invatat ce e INVIDIA: „In lume sunt milioane de copii mai putin norocosi 
care nu au parintii la fel de minunati cum ai tu”.
12. Mama m-a invatat ce e ASTEPTAREA: „Asteapta numai pana ajungem acasa!”.
13. Mama m-a invatat ce inseamna A PRIMI: „O sa ti-o primesti cand ajungem acasa!”.
14. Mama m-a invatat ce e UMORUL: „Cand o sa-ti tai degetele de la picioare jucandu-te
 cu masina de tuns iarba, sa nu alergi plangand la mine!”.
15. Mama m-a invatat CUM SA DEVIN UN ADULT: „Daca nu mananci legume, nu o sa mai 
cresti niciodata!”.
16. Mama m-a invatat ce e GENETICA: „Esti exact ca taica-tau!”.
17. Mama m-a invatat despre ARBORELE MEU GENEALOGIC: „Inchide usa dupa tine.
 Ti se pare ca te-ai nascut intr-un cort?”.
18. Mama m-a invatat ce e INTELEPCIUNEA: „Cand o sa fii de varsta mea, o sa intelegi!”.
19. Si cea mai tare, mama m-a invatat ce e JUSTITIA: „Intr-o buna zi, o sa ai si tu copii. 
Si sper ca o sa fie exact ca si tine!”.