miercuri, 23 mai 2012

Elevii clasei a IV-a B au început cursurile de înot


Iată câteva impresii ale copiilor:
Adela Molomfălean: Îmi place mult la înot deoarece învăţăm să înotăm şi în acelaş timp ne şi distrăm.Este bine deoarece facem multă mişcare şi învăţăm multe lucruri noi şi frumoase.Înotul este sportul meu preferat! Aş vrea să merg în fiecare zi.
Ozeo Prunaş: Mie îmi place la înot deoarece o dată pe an merg la mare cu părinţii şi cu ajutorul acestor cursuri voi putea înota alături de tatăl meu în largul mării.
Adrian Mitrea: Îmi plac aceste cursuri de înot deoarece este foarte distractiv,fac mişcare,învăţ multe lucruri interesante şi importante în viaţă.Este bine să mergem la înot deoarece corpul ni se dezvoltă frumos şi devenim curajoşi.
Flavius Nendrean:Îmi place la cursul de înot pentru că:
              -profesorii nu sunt răi
            -piscina e foarte mare şi nu suntem aglomeraţi
            -vestiarul este mare şi sunt duşuri
Este bine să faci acest sport deoarece te ajută în dezvoltarea corpului.
Darius Chinceşan: Mie îmi place la înot pentru că:facem multă mişcare,este un sport frumos şi bineînţeles învăţăm să înotăm.Este şi folositor deoarece dacă înoţi bine poţi să participi la întreceri, iar dacă te antrenezi mult poţi ajunge să joci polo.
Beica Ariana: Îmi place acest sport deoarece este bine să ştii să înoţi, este un sport frumos care îţi prinde bine în viaţă.Înotul te ajută la dezvoltarea sănătoasă a corpului.
 
Olar Sergiu:Mie îmi place la acest curs deoarece profesorii predau bine şi am o atracţie pentru sportul acesta.Îmi place înotul pentru că e un sport în apă, este bine să ştii să înoţi şi să faci acest sport de plăcere.
Raul Băciulescu:Îmi place la înot deoarece fac mişcare, învăţ un sport nou şi cunosc mai mulţi oameni.E bine să mergem la înot pentru că vom fi mai curajoşi.
Lavina Cîrlan: Îmi place cursul de înot deoarece este foarte plăcut şi mă poate ajuta mult în viaţă.Îmi place apa, la început mi-a fost puţin frică dar acum nu îmi mai e.
Gabriel Silaghi: Mie îmi place la înot pentru că ne mişcăm,  ne jucăm,  şi învăţăm să înotăm.E bine să facem mişcare mai ales pentru sănătatea noastră.
Roxana Călbază: Îmi plac aceste cursuri de înot deoarece învăţ să înot şi mai învăţ multe lucruri noi despre acest sport.Cred că nu voi mai fi aşa de ruşinoasă dacă spune lumea că nu ştiu înota deoarece le voi putea demonstra contrariul.Cursul este foarte frumos şi vom face şi concursuri.