duminică, 27 mai 2012

Hotararea tatalui meu


Teatrul…
Teatrul mi se pare cel mai frumos lucru de pe pamant .
   Daca nu ar fi existat acest zeu Dionisos teatrul nu ar fi existat .Pacat ca parintii mei nu au destui bani sa mergem la teatru .Intr-o seara tatal meu a venit bucuros acasa si mi-a zis cu toata nadejdea ca peste cateva zile vom merge la o piesa de teatru cu ajutorul unor bogati care ne-au platit intrarea.Tatal meu a spus ca vom merge la o tragedie numita "Prometeu inlantuit", scrisa de Echil ,desi eu vroiam sa mergem la o comedie scrisa de Aristofan ,auzisem ca este un mare comediant.Aveam multe posibilitati; de exemplu piesele de teatru “Broastele” sau “Pasarile”.
    In sfarsit ziua cea mare ! mama mea a fost atat de incantata incat mi-a aranjat haina intr-un stil foarte frumos.La teatru am observat ca toti actorii poarta masti si am invatat multe lucruri interesante .Am fost impresionat de marimea teatrului ,si chiar daca eu si tata eram in ultimele randuri am auzit fiecare soapta ,un om de langa mine mi-a explicat ca toti actori  sunt barbati dar ca unii poarta masti de femeie .Desi teatrul era enorm nu a fost nici un loc liber.
     Din aceasta piesa de teatru am invatat ca viata  nu este plina numai de lucruri bune , ci si din tragedii si suparari. 
Alex Pop, cls. a V-a B