miercuri, 9 iunie 2010

Asta da excursie!

Prin scoala vantul suiera ca doamna profesoara de sport,Krisztina Enescu,organizeaza o excursie . Nici nu stiti cat m-am rugat de mama sa ma lase =)) . Dar pana la urma nu a mai putut rezista stresului si m-a lasat fara probleme :-j .
            A venit si ziua cea mare \:d/ [n-am putut dormi seara aceea]. Toti stateam si asteptam autocarul. Pe autocarul cel roz distractie cat cuprinde. Muzica,povesti…distractie,ce mai :)).
            Ne-am oprit in Sibiu…o caldura de-ti venea sa stai toata ziua intre tasnitorile de apa [acelea din central orasului]. Ceea ce am si facut…dar numai 5 minute :)). Eram uzi din cap pana in picioare Mai ales Bianca din a6a A,asa zisa Babu =)) era leoarca. Da sa nu va mai spun…sa ce ne-o venit?...sa mergem la McDonald’s =p~ . Am aflat in cele din urma ca exista numai doua si ambele sunt in doua capete diferite ale orasului :-< . Dar noi asa mai incapatanati din fire [ infometati ] ne-am luat si ne-am dus inspre cel care era mai aproape. Pana aici totul a fost  bine si frumos…pana cand neam intors si la jumatatea drumului Rox’ si-a dat seama ca si-a uitat hanoracul pe scaunul de la Mc. Vaiii ~x( … n-am avut ce face asa ca m-am intors cu ea dupa el…si nu oricum..ci alergand 8-| . Trebuia sa ne intalnim toti la o anumita ora [ eram despartiti pe grupulete :) ]. Parca



dadeam pentru a2a oara norma de rezistenta la sport.Nu ne mai simteam picioarele. Pana la urma am gasit hanoracul viu si nevatamat :-j…insa mai era p problema :-s…nu stiam drumul inapoi spre Piata Mare :-ss .N-am avut ce face asa ca i-am sunat pe Denis sip e Ovi sa vina dupa noi. Denis era cam nervos :-s…dar i-a trecut :-j .

            Privelistea era ,, WOW :-O “ . Daca te uitai la dealuri,la orizont si la cerul albastru cu vata de zahar deja parca erai de pe alta planeta 8-}.Iti luau ochii 8->. Cabana era intr-o zona superba.
            In prima noapte am stat de povesti :-? … n-am prea dormit. A doua  zi am mers inspre cascada…era o caldura…ca ti se prajeau ouale de gaina pe frunte :)).Intr-un final am ajuns si la cascada #:-s .Toata lumea era cu flacoane de plastic :-O . Ne-am udat ca la usa cortului =)) .Mai ales Doru cu gasca :-L . Asa uda nu am fost niciodata :)). Nimic nu aveam uscat :| . Imi era un frig…ceilalti au plecat mai departe dar eu si inca cativa am ramas.
            In seara aceea a fost un chef de chef cu picii de la Tulcea \:d/. Cat am mai putut rade =)) . Si ,apropos…de pe leaganul din curtea alaturata asa bine puteai sta sa te uiti la stele 8-> . Erau atat de multe, incat nu mai incapea nici una. Dupa ceea mi s-a facut somn..asa ca m-am culcat. Insa s-au petrecut multe in lipsa mea. Au fost organizate o gramada de concursuri. De dans,tatuaje,de gasit obiecte :)).Mi s-a povestit ca ultimul moment din acea seara a fost cel mai emotionant. Cu ajutorul unei melodii poti sa-ti schimbi starea se spirit automat, ,,Sfarsitul nu-i aici”. Toata lumea avea lacrimi in ochi … sau cum zicea Alex: ,,Mi-au transpirat ochii “ . A fost un moment frumos :).
            Si a venit si ziua plecarii 8-|. Ce as mai fi stat 8-> . Pe autocar am incercat sa dorm, ca totusi … eram obosita. Vezi sa nu :-j…tot timpul era ceva ce te “deranja”.Dar nu a fost o problema :-j … ca tot ne-am distrat . Tot in drum spre casa au fost inmanate si diplomele de la concursuri :)).Sa vedeti acolo hai…
            Mai vreau asa excursii =P~ . Si totusi sa nu uitam: SFARSITUL NU-I AICI ! 
Roxana Naznean, cls. a VII-a A


Pentru a vedea restul pozelor accesati urmatoarele link-uri
  • Partea I    http://fbx.ro/zeqllav5wl32srv1
  • Partea II    http://fbx.ro/fqgfsnarzdqhga6j
  • Partea III   http://fbx.ro/ar4agq9ouxwhs1t2
  • Partea IV  http://fbx.ro/o13wf3s190za71cn
  • Partea V   http://fbx.ro/rmwcfczsvrknf64t