duminică, 20 iunie 2010

A fost odata...


Totul a inceput acum 8 ani cand am pasit pt. prima oara in incinta acestei scolii.O scoala care avea sa ne fie a doua casa.Am petrecut aici cei mai frumosi ani din viata:anii generalei.Prima zi de scoala a fost cea mai emotionanta,o zi care nu poate fi data uitarii de catre niciunul dintre noi.Cu totii ne intrebam oare cum o sa fie?Oare cum o sa fie colegii,profesorii?Oare o sa fie greu?O sa avem teme multe? Intrebari la care ne-am raspuns in timp noi insine,realizand ca va fi frumos,si orice s-ar intampla, vom trece peste . Micile certuri nu ne-au impiedicat sa fim fericiti , si am trecut peste toate greutatile pe care le-am intampinat .Am trecut cu brio peste incercarile vietii din generala,si am demonstrat ca suntem puternici,si daca ne unim putem realiza multe lucruri frumoase,facandu-i pe cei din jur mandri de noi .Am avut parte de niste colegi minunati,pe care nu-i voi uita niciodata.N-am cum sa o uit pe Diana Vaida,"concurenta mea" inca din clasa I [:))] Si sa stiti ca nu o urasc,n-am urat-o niciodata,pt. ca URA NU EXISTA,SUNT DOAR NERVI.N-am urat-o nici pe ea,nici macar pe Vulpii ... E usor sa folosim
cuvintele,dar uneori nu stim ce semnifica ele cu adevarat.Si e pacat sa aruncam vorbe in vant,pt. ca orice s-ar intampla,timpul nu-l putem opri sau da inapoi.N-am cum sa o uit nici pe Lore,fetita timida pe atunci,dar care ascunde multe lucruri frumoase in interior.Nici pe Sama nu am cum sa o uit,deoarece am petrecut cu ea 12 ani,inca de la gradinita.E o persoana sincera si pe care te poti baza.Si are un simt al umorului .... ca veni vorba de "nebunie" ..  Stoikii e persoana care poate fi descrisa intr-un singur cuvant : "nebunie!" La ea o zi fara ras sau distractie e o zi pierduta.Si ma bucur ca am fost colega cu ea,chiar daca numai 4 ani.Mi-a aratat ce inseamna sa ai prieteni adevarati,si oricat ne-am fi certat,nu era de durata.O sa-mi fie dor si de Vodka[Diana Voda,pt cei care nu stiu despre ce vorbesc:))],persoana care mereu incerca sa faca totul perfect,sa fie totul bine.E o persoana pe care te poti baza,si care ti-ar acorda ajutorul la orice ora,indiferent ca e zi sau noapte.Imi va fi dor si de Diana Brihan. ,pt ca mi-a fost alaturi atunci cand am avut nevoie,si e printre putinele persoane in care poti avea incredere cu adevarat.Pe Roxii n-am cum sa o uit,caci mi-a fost cea mai buna prietena timp de 2 ani,si nu-mi pare rau de asta.Are multe calitati,trebuie doar descoperite.Ma bucur ca am fost colega si cu Alex,Andreea B,Raluca,Andreea A.Ei sunt cei 4 care mereu erau impreuna,si sper sa ramana la fel si de acum inainte.Sunt niste oameni cu suflet bun,si fiecare in parte are ceva special.Imi va fi dor si de Denia,persoana sensibila care incerca sa faca numai lucruri bune,o persoana sincera cu un suflet bun.N-am cum sa uit nici de baieti..O sa-mi lipseasca glumele lui Alin,perlele lui Cata pe care numai el le poate spune,indiferenta lui Iuli cand ii spunea cineva sa invete,si distractia de care aveam parte toti atunci cand era Laca prin preajma.O sa-mi fie dor de toti,de toate momentele petrecute impreuna,de toate prostiile pe care le-am facut,de toate certurile,de TOT.Ma bucur ca am avut asa colegi,pt. ca de la fiecare am avut ceva de invatat.8 ani cu voi au trecut repede,mult prea repede.Si daca acum un an abia asteptam sa termin clasa a 8-a,acum as da timpul inapoi,sa raman in generala.Chiar daca vom mai trece pe la scoala,nu va fi chiar la fel.Dar stim ca vom fi intampinati cu bucurie,pt. ca aici vom gasi mereu niste suflete gata sa dea tot ce au mai bun,pt.ca ceilalti sa fie fericiti.Ne vom simti bine aici intotdeauna, aici ne vor ramane amintirile frumoase,si oricand vom pasi in aceasta scoala,ne vom simti ca acasa.Pt ca e SCOALA 2 ,si NIMENI NU-I MAI BUN CA NOI ! Si nu uitati un lucru .. cel mai important : ramanem PRIETENI MEREU ! 

Madalina Man,absolventa VIII B