duminică, 20 iunie 2010

                               Vara

       S-a auzit sunetul  clopoţelului .O mare bucurie luminează feţele noastre.  A venit vacanţa mare şi odată  cu ea vara ,anotimpul cu gust dulce de libertate şi aventură, poleit în galben şi roşu aprins.

         Am şi uitat hărţile de la geografie, ridicările la putere, după-amizele în care nu reuşeam întotdeauna să-mi termin lecţiile, emoţiile pentru a doua zi şi mă gândesc că mă aşteaptă o vară lungă şi fără griji.

Este perioada excursiilor, a reântâlnirii
cu marea pe care o simt prietena mea, şi în a cărei limpezime mă regăsesc, cu valurile repezite ale căror mişcări repetate mă cheamă în fiecare an, cu scoicile de culoarea nisipurilor şi a zăpezii din care îmi fac şiraguri de mărgele.
Chiar dacă marea e favorita mea, nu mă lasă indiferentă  bucuria părinţilor mei atunci când ajungem la  Sinaia.
Plimbările în aerul curat al munţilor, albastrul adânc al cerului, farmecul hotelului din mijlocul parcului, a cărui  atmosferă mă face să visez cu ochii deschişi la zilele în care prinţese cu umbreluţe şi prinţi se plimbau alături spunându-şi cuvinte ce au devenit poveşti, toate îmi umplu sufletul de bucurie.
Reîntoarsă acasă, regăsesc cu nerăbdare jocurile şi discuţiile purtate cu prietena mea, cea indrăgostită pentru totdeauna de Vivaldi, făuritor de sunete ce ne fac părtaşe la emoţia şi frumuseţea anotimpurilor.
Aş dori ca vara să fie anotimpul veşniciei să ascult mereu cântecul florilor din grădina bunicilor unde îşi dau întâlnire albăstrele, maci roşii, rochiţa rândunicii şi în care mă redescopăr de fiecare dată.(Antonela Ivan. Cls. a VII-a A)