duminică, 13 iunie 2010

Sfarsitul nu-i aici !

A mai trecut un an....cu bune si cu rele in care fiecare dintre noi a mai trecut printr-o etapa a vietii...desi am asteptat cu nerabdare sfarsitul scolii ..acuma imi doresc sa dau timpul inapoi sa pot retrai momentele petrecute impreuna cu colegii mei dragi..persoane importante si speciale...oameni cu caracter diferit cu care mi-as mai dori sa ma intanesc in viitor.
Am petrecut impreuna 8 ani magici,plini de poveste.Toti am pasit timizi pentru prima data in Scoala 2,care ne-a primit si pe noi,ca si pe orice alta generatie,cu bratele deschise si pline de caldura.
Am demonstrat ca putem fii o clasa unita,care poate face multe,cum ne spunea doamna diriginta,suntem copii buni cu un suflet mare.Datorita acestei clase am invatat ca orice vis poate deveni


realitate si speranta moare ultima.
Am avut placerea de a da peste oameni minunati,numiti profesori,care ne-au calauzit drumurile si ne-au invatat sa facem diferenta dintre bine si rau,sa invatam din greseli si sa credem in sperantele si in puteriile noastre. Au existat mici certuri si neintelegeri,dar totusi ,acestea fac parte din viata noastra si fara ele..parca nu era prea multa "culoare". Toate acestea treceau in ziua urmatoare,fiind considerate copilari si momente amuzante de care puteam sa radem impreuna. In acest an am avut o mica dificultate cu examenele nationale dar cred ca acesta a fost un prilej prin care ne-am unit si am fost alaturi unul de altul si la sfarsit ne-am bucurat pentru notele mari obtinute. Odata cu trecerea examenului toti am fost mai linistiti si asteptam cu nerabdare banchetul care cu siguranta nu se va uita usor nici de elevi dar nici de profesori prezenti.

Ultima ora de dirigentie a fost una de poveste cu lacrimi si rasete,cu zambete placute care ascundeau tristetea care ne coplesea ,durerea din suflet si dorinta de a nu ne despatii.
Mi-as dori sa ne putem reintalni din nou peste ani,si sa ne amintim impreuna de nazbatile facute in generala,de micile neintelegeri,melodiile noastre si de festele facute in timpul orelor.
Le multumesc profesorilor,colegiilor pentru 8 ani plini de bucurii.Nu am sa va uit niciodata! Prietenia noastra nu se termina aici...incepe doar o noua calatorie in care vom deveni mult mai puternici si plini de incredere.Va iubesc din suflet ! Drum bun in viata si toate visele sa vi se implineasca!
Povestea Continua...
Miron Lorena-Rebeca,clasa a VIII-a B