luni, 17 mai 2010

SCOALA 2 - Campioni la Baseball!!!

In data de  14.05.2010 a inceput campionatul de baseball pe scoli . Scoala noastra s-a bucurat de victorii peste victorii . Vremea nu a prea tinut cu noi ,  insa meciurile s-au jucat in conditii bune pe fostul stadion ASA.
Am inceput cu putine indoieli ca vom lua  titlul .In prima zi , vremea a tinut cu noi , primul meci l-am castigat prin neprezentarea Scolii Nr.7 ,privand astfel de spectacol  pe cei din a VII-a A,veniti cu mic cu mare sa incurajeze echipa scolii.Urmatorul meci l-am jucat , castigandu-l .Evident asta ne-a ridicat moralul si ne-a facut  sa credem in ceea ce facem , sa fim mai siguri pe noi ,iar  jocul in echipa a inceput sa fie tot mai bun.  
Sambata am avut  un meci foarte greu cu
Gimnaziul "N.Balcescu" , care ne-au batut la un antrenament anterior , insa am reusit sa invingem si orice gand ca am putea fi opriti dupa aceasta victorie a fost spulberat. Trebuie sa precizez ca un meci foarte greu  a fost si acela cu Gimnaziul "Fr.Schiller" , care s-au clasat pe locul 2 in campionat .
A treia zi  ne-am prezentat la ora  12 si deja simteam gustul victoriei . Trebuia sa avem un meci cu scoala numarul 20 , nici ei nu s-au prezentat , cel mai probabil din cauza ploii si vantului, care batea foarte tare . In fine , a fost nevoie sa asteptam pana la ora 2 cand a fost jucat ultimul meci din acest campionat . Meciul s-a terminat foarte repede , acumuland a 7-a victorie consecutiva a scolii noastre .
La ora 19, ne-am prezentat la Teatrul 74 in Cetate  , unde a avut loc festivitatea de premiere .Cu mandrie dorim sa va anuntam ca scoala noastra a ocupat locul 1 in acest campionat ,urmata de Gimnaziul “Fr Schiller” si Gimn “N. Balcescu” , primind astfel si  o cupa  care poate fi vazuta in “Panoul de onoare “ din cladirea scolii.
Campionii sunt:Erdelyi Catalin,Dobrau Vicentiu,Pop Paul, Suciu Paul,Suciu Tavi,Bologa Serban,Lixandru Bianca,Victor Corui,Nagy Zsolt si  Kulcsar Cristian . Cinste lor!
A consemnat,
Paul Pop, cls. a VII-a B