sâmbătă, 23 aprilie 2011

Ha a tárgyak beszélni tudnának…


Mit mondana ?
Jézus keresztje:
- Én vagyok a szomorú emlék, amelyen Jézust megfeszítették. Rajtam adta ki lelkét! Ez az emberiség bűne.
- Mióta csak kifaragtak bűnösök vére öntözött. A mai nap más! Ma Isten Fiának vére folyik rám.
- Szomorú vagyok, rajtam halt meg Jézus. És csalódott, mert egy ártatlan embert árultak el!
- Bűntudatom van, mert egy ártatlan ember veszett el rajtam. De fontosnak is érzem magam, mert általam beteljesedett a jövendölés.
- Miért kell egy ártatlan ember halálát pont nekem elhordoznom? Vele együtt kell szenvednem, amikor tudom, hogy semmi bűnt nem követett el.
- Ne feszítsétek rám az ártatlant!
- Igazságtalanul került ide! Szerencsétlen gerendáimat fölöslegesen terhelték egy ártatlannal, míg a kollégák bűnösöket viselnek.
A VII. C és D osztály tanulóinak gondolataiból...