sâmbătă, 23 aprilie 2011

Ha a tárgyak beszélni tudnának…


Mit mondana?

Jézus sírja:

- Én voltam Jézus nyugvóhelye, de feltámadt csodával a csodás Csoda!

- Most üresen állok. Akit belém temettek, feltámadt. Itt maradtam felnyitva, mégis boldog vagyok, mert a Megváltó újra él!

- Jézus bennem támadt fel! És még angyalok is jártak nálam. Ez nagy megtiszteltetés!

- Láttam Jézust feltámadni! Ő tényleg Isten Fia!

- Láttam, amint angyalok segítettek Neki feltámadni. Eddig őriztem, mostantól lejárt az én munkám. Remélem, hogy majd gondol rám!

- Belém temették el a világ Megváltóját, belőlem támadt fel, angyalok jártak nálam, álmélkodó emberek kíváncsiságának tárgya lettem. Emlékezni fognak rám!

- Miért temették ide ezt az ártatlan embert?!

- Különleges! Angyalokat láttam! Szerintem különleges ember lehetett, aki a mélyemen feküdt! Lehet, hogy Isten Fia volt?

- Miért hagyott itt engem az Úr? Miért nem maradt? Ezt a nyüzsgést-forgást annyira megszerettem!

A VII. C és D osztály tanulóinak gondolataiból