vineri, 19 august 2011

Tango


Doamnei prof. Baciut,cu multumiri pentru educarea fiului meu

Dac-aş putea, aş constrânge toată drama omenească într-un singur tango
un dans sălbatic de el sau eu
unul din noi trebuie să traiască
unul trebuie să triumfe.
Deşi pare o luptă de fapt nu e,
mai curând încârligare mladioasă de liană tânără pe stejar,
înmănunchiere de duritate şi forţă
cu mângâiere tandră şi catifelată
viaţă contopită în viaţă
pasiune pură,
diafană si voluptoasă mângâiere de briză prin păr
eu şi cu drama mea
trandafirul roşu înflăcărat şi parfumul lui fermecător.

Sunt beat,
beat de atâta frumuseţe ce-mi plouă jungla
foc mistuitor, săbii înlănţuite şi mândre, pasiune şi amor
viaţă în viaţă,
dramă plină în existenţă triumfatoare
vulcan în plină erupţie pârjolind văzduhul umed
lava clocotitoare izvorâtă din pasiuni umane
dragoste şi lacrimi
râs şi lacrimi
plonjat de val mistuitor peste ţărm însetat de amor
de-aş putea constrange toată drama omenească într-un singur tango
lumea ar mai trăi odata prin urletul meu sălbatic şi ancestral
mi-a intrat tangoul în sânge odată cu sarea din bucatele barbare,
odată cu vinul mândru şi fecioarele zvelte.

Daca aş putea aduna toată viaţa intr-un singur tango
aş reuni masculinul cu femininul
m-aş accepta pe mine însumi!

Mihai Corui