marți, 10 noiembrie 2009

ECHIPA

Asteptam colaboratori pentru a mari echipa de redactie! Acum echipa este alcatuita din:


Alecs-Project Manager
Salut.....sunt Alex , Targu Mures este locul pe care il numesc acasa. Am 14 ani......Eu impreuna cu A.T.(Arthur) am inceput acest proiect.Dar ma ocup si de Photo Blogul meu:)

A.T. -Project Manager
Salut ma numesc Arthur Targu Mures este locul in care m am nascut si in care locuiesc in prezent. Si eu am 14 ani.

Doru -Omu' bun la toate.:))
Hello.In certificatul de nastere scrie "Doru" (defapt,scrie Muntean Teodor,dar deja o dam in diverse:)) ):-??.M-am nascut intr-o zi de 5 aprilie..


Dragos
Dupa cum se vede sunt cel mai nou de pe aici si ma rog...trec peste chestiile cu datu' de baut asa ca spun ca intind masa si chem prietenii pe 17 ianuarie :X:X . Un amanunt : sunt in clasa cu omu bun la toate (doru)

Madda
Salutt Ma numesc Madda,am 14 si sunt din Tg-Mures.Imi place sa ma distrez,imi iubesc prietenii

Raluk cu k fara a
Buna ma numesc Raluca am 14 ani, locuiesc in Targu Mures .Imi place sa ma distrez si sa ies cu prietenii.....LoLozaur....=))

Miha . Adoor sa ma distrez.

Tania
Hey...ma numesc Tania si am 14 ani..ma-m nascut si locuiesc in Targu Mures...sunt in aceeasi clasa si scoala cu nebunii de mai sus!