duminică, 29 noiembrie 2009

"Vis"

Aseara, stand pe iarba verde,privind bolta albastra plina de licurici stralucitori si gandindu-ma la rautatea raspandita in lume,o zana micuta a aparut in fata mea si a inceput sa imi vorbeasca despre o lume buna, in care nu exista rautate, in care ziua, pasarile canta, fluturii zboara din floare in floare,iar animalele zburda libere pe campiile parfumate de mireasma florilor colorate.Noaptea,stelele se joaca pe cerul putin albastru si luna le destainuie cele mai secrete legende despre imparatia cerurilor.Zana imi vorbea despre o lume in care fiecare lucru isi avea scopul sau si fiecare fiinta cat de mica avea rostul ei.Si imi vorbea atat de calm si gingas, incat parca eram cu adevarat in acea lume de vis,parca eram o pasare ce ciripea vesela pe crenguta marului inflorit,un fluturas ce zbura din floare in floare,o caprioara ce pastea printre florile inmiresmate.Dar brusc totul a disparut, pasarile au zburat speriate catre alte meleaguri,fluturi parca s-au evaporat, florile s-au ofilit si si-au pierdut culorile si miresmele deosebite,iar animalele au fugit speriate.Dintr-o data totul se transforma in foc,si lumina calduta care ma invaluia inainte se preschimbase in intuneric,amestecat cu ura.Totul se schimbase...si,gandindu-ma mai bine,mi-am dat seama ca frumusetea si minunatia ce ma invaluia inainte era doar un vis,o dorinta pe care mi-o imaginasem si mi-am dat seama ca intunericul si ura care ma invaluia dupaia era de fapt lumea reala,cea in care traiam. Apoi, usor,m-am ridicat de pe iarba frageda,si gandindu-ma la semnificatia a ceea ce se intamplase,am intrat in casa. 
Bianca-Stefania Lixandru , clasa a 6-a A