joi, 14 octombrie 2010

Impresii de la scoala

Încă de când eram mic şi vroiam să fac primii paşi pe drumul cunoaşterii am ales Scoala Nr. 2.Fratele meu a învăţat şi el aici şi m-a sfătuit să merg la aceeaşi şcoală.
Şi acum îmi amintesc prima zi de şcoală. Eram foarte emoţionat.Pe uşa clasei era desenată o buburuză şi era lipită o listă cu elevii clasei I.Eram şi eu acolo şi eram mândru de asta. Clasa era mare şi frumos decorată.
Am cunoscut-o cu emoţie pe d-na învăţătoare Georgeta Iacob. Era blândă, caldă şi foarte apropiată de copii.Ne-a dat fiecăruia câte o buburuză. Era simbolul clasei.Şi acum o mai păstrez.Am îndrăgit-o foarte mult pe d-na învăţătoare. Ea ne-a învăţat să scriem, să citim şi  să ne purtăm frumos. A făcut-o cu atâta dragoste de parcă eram copiii ei. Sunt foarte multe lucruri frumoase de spus despre primii  patru ani de şcoală şi despre d-na învăţătoare.Ne-a fost foarte greu să  ne despărţim de ea şi  ne întrebam dacă profesorii sunt la fel de buni şi de iubitori.
  Am intrat cu emoţie în clasa a V-a şi am cunoscut-o
pe d-na dirigintă Diana Scridon. E tânără , frumoasă şi foarte elegantă.Ne ascultă problemele,dar găseşte timp să şi glumească cu noi.Profesorii nostri sunt de trei feluri: exigenţi, simpatici şi foarte simpatici. Cei foarte simpatici ne sunt ca nişte prieteni.Se ocupă de noi, râd şi glumesc cu noi. Asta nu înseamnă că nu învăţăm la materiile lor. Învăţăm chiar cu mare plăcere. Profesorii nostri sunt extraordinari. Ştiu să predea aşa de bine, încât nu simţim cum trec orele. Învăţăm uşor lecţiile şi descoperim în fiecare zi lucruri noi.Ne place şcoala şi ne place să învăţăm. Suntem o clasă tare.Îmi plac foarte mult excursiile organizate, cercurile,vizionările de filme,serbările pe care le facem.
  Îmi place la Şcoala 2.Îi iubesc foarte mult pe profesori şi dacă ei ar putea preda pentru totdeauna,eu aş face şcoala la nesfârşit.
Theodor Toganel,clasa a VI-a A