duminică, 2 ianuarie 2011

a V-a B la Outwart Bound Sovata


In prima zi am iesit afara ne-am jucat ,apoi am  facut un contract si un regulament ,dupa aceea am mancat cam pe la ora 14:oo. Dupamiaza am plecat intr-o mica excursie prin padurea din Sovata. Peisajele au fost minunate! Ne-am intors seara obositi, am mancat cam pe la ora 20:00 si apoi am facut un proiect. Eram grupati in
trei grupe. Primul  a facut proiect despre caini,al doilea despre veverite iar al treilea despre pasari.
     A doua zi ne-am sculat la ora 8 :00, am mancat iar apoi am mai stat 10 minute si ne-am jucat mai multe jocuri in hol. Dupaamiaza am mancat la ora 14:00 si am plecat afara sa construim un iglu. L-am lasat pana dimineata ca sa-l terminam, dupa aceea am plecat la sanius ne-am intors seara si am mancat apoi am dormit.
      A treia zi am mancat apoi am mers sa terminam iglul. Dupa ce l-am terminat la sanius cu noi! Apoi ne-am facut bagajul si ne-am intors acasa.
Sorina Ormenisan,cls. a V-a B