sâmbătă, 17 septembrie 2011

"Ai mei n-au avut habar..."


Petrecere "marca scoala 2" vineri , in cabinetul de istorie. Chiar daca am fost mai putini ca niciodata( asta poate si pentru ca jumatate au preferat mai mereu subsolul de la chiosc Onix:) tot am reusit sa aflam adevarul din hit-ul "ai mei n-au avut habar/cat de mult pot eu sa sar". Pentru ca " a sari" a fost principala preocupare a celor prezenti. Ne-a ajutat desigur DJ Control si Dragos Moldovan, baietii "de la platane"(traiasca Traktor-u :)) Mai mult DJ Control ne-a facut placerea de a ne desconspira in prima auditie noua sa piesa, "Cubic", care va fi lansata in cel mai scurt timp. Au predominat elevii claselor a V-a B, a VI-a A si a VII-a B, dar au fost prezenti si proaspetii liceeni(si nu numai).Prof. Krisztina Enescu, prof. Diana Pitea, prof.Adriana Nistor(care si-a facut astfel reintrarea  la un gen de petrecere pe care il stia de pe vremea cand participa ca eleva:) si prof. Ioan Laslo au "asigurat ordinea":))
Pozele sunt...asa cum sunt (cica scoala are fotografi de renume, dar...nu prea aveau aparatele la ei:)), dar distractia a fost pe masura(bancile pot sta marturie!!!). Daca detineti si alte poze, AJUTATI-NE!!! Pana atunci, spor la treaba. Back 2 School!!!Cat despre mine...sunt multumit, am o clasa care, e clar ca stie sa se distreze!!!Acum sa ii vad...la munca!:)
prof. Ioan Laslo