vineri, 16 septembrie 2011

Prozonier in lumea cartii cu povesti


Pe biroul meu era o sticluţă de care mi-a zis mama să nu mă ating.
        Eu, curioasă, am băut-o fiindcă avea gust de căpşuni. Dintr-o dată mă aflam într-o carte cu poveşti plină de pitici. Bucuroşi că au un oaspetedin lumea oamenilor mi-au spus:
-      Prinţesă, haide să-ţi arătăm casa noastră!
Bucuroasă am mers cu piticii să le vizitez căsuţa.
Când am ajuns, am descoperit că erau foarte harnici, deoarece era o grădină plină de legume. În faţa mea era o căsuţă în formă de carte şi cu o fereastră în formă de inimioară.
        Când am intrat în casă am descoperit că adoră matematica, fiindcă aveau: o riglă, un echer, compas, o carte şi tot ce ai nevoie. Când m-am uitat în caietul lor am observat că nu-ncape nici o greşeală.
        După ce s-a terminat distracţia, efectul băuturii a trecut, iar eu m-am întors acasă şi le-am povestit părinţilor întâmplările petrecute.
Justiniana Hancu, cls. a VI-a A