marți, 27 septembrie 2011

Ziua Europeana a Limbilor



In 26 septembrie,  elevii mureseni s-au adunat in centrul orasului pentru a participa la un mars festiv organizat cu ocazia “Zilei Europene a Limbilor”, dupa care s-au retras la Teatrul de Vara al orasului unde mai multe scoli au pregatit momente artistice.

Scoala Generala nr. 2 a fost si de aceasta data la inaltime prin programele prezentate de clasele a VIII a A, a VIII a B si a VI a B. Doamnele profesoare Antal Laura (lb. franceza) si Pitea Diana (lb. engleza) au insotit si au pregatit elevii cu o sceneta, un dans si un potpuriu format din cantece internationale. Multumiri speciale d-nelor profesoare Boariu Doina si Enescu Krisztina care au facut posibila aceasta manifestare prin activitatile pentru care sunt deja cunoscute (pregatirea ansamblului coral, respectiv activitatile  ansamblului artistic de dansuri).

        Prof. Diana Pitea


Sarbatorirea Zilei Europeane a Limbilor ne-a dat ocazia la cativa elevi ai Scolii Generale Nr.2 sa poregatim un moment artistic. L-am prezentat in fata altori elevi si profesori pe scena Teatrului de Vara. Momentul nostru a cuprins cantece din mai multe colturi ale Europei, o sceneta in sase limbi oficiale vorbite in Uniunea Europeana cat si un dans modern.. Inainte de a intra pe scena cu totii am avut mari emotii, dar apoi ne-am relaxat si ne-am distrat, fiecare in felul sau. A fost un moment frumos si toti ne-am straduit ca acest program sa iasa cat mai bine! Cred ca am si reusit ce ne-am propus la inceput: sa ne distram ! Multumim elevilor de la ECO, care au fost o galerie senzationala si ne-au dat mult curaj!

Bianca Lixandru, cls. a VIII-a A

La ora 17, in sala de sport a scolii, evenimentul a fost marcat prin recitare de poezii in limbile romana, maghiara, engleza,franceza si germana, prin dans specific englez, si prin momentul deosebit realizat de corul scolii! Totul a fost posibil prin implicarea catedrei ariei curriculare limba si comunicare, care au implicat elevii in mod exceptional.