miercuri, 14 septembrie 2011

Ganduri de dor


          Prima zi de şcoală am întâmpinat-o cu sufletul plin de emotie, de dor. Părinţii nu mă puteau însoţii, dar n-am rămas singur. Urma să întâlnesc fiinţa dragă mie care îmi dă mult curaj să pot birui în viaţă.
          Am simţit prezenţa ei asemenea unei făclii care-mi inunda inima. Glasul ei blând ca şi al unei privighetori mă făcea să mă simt ca într-un basm.
          Mâna ei caldă m-a condus în mijlocul colegilor dar eu mă simţeam pe alt tărâm din care nu voiam să revin. Larma din curtea şcolii mi-a întrerupt visul. Atmosfera din curtea şcolii mi-a adus aminte lectura plăcută din vacanţă: ,,Cuore - inimă de copil”.
          M-am bucurat mult când mi-am văzut colegii sănătoşi.
          Eram emoţionat să o văd pe Silvia în clasa mea. Prezenţa ei degajă multă căldură, pace, linişte. Când ne-a invitat la o prăjitură m-a bucurat mult ideea pentru că se prelungea momentul întâlnirii noastre. Când a sosit momentul despărţirii m-am întristat puţin pentru ca au trecut prea repede clipele frumoase. Acum, după ce am vorbit cu mama, sunt din nou vesel pentru că ea mi-a spus că „niciodată clipele frumoase nu dispar ci rămân în vistieria sufletului nostru de unde nu ni le poate lua nimeni”.
Serafim Hancu, cls. a V-a A