vineri, 9 septembrie 2011

Bogdan Halatiu : "Poveste cu ingeri"

Moto:

„E frumos să ştii că a fost odată un înger care avea grijă de visele tale... aşa am trăit povestea mea cu îngeri...”

A fost cândva o toamnă

şi degetele mele

ţineau locul crengilor bătute de vânt, 
sufletu-mi era furtuna …şi…ploaia
desena în palma mea fluturi…

A fost cândva un vis

şi era toamnă, eram mut

şi mă plimbam. Gându-mi
era nuc uscat …şi…frunzele desenau pe braţul meu îngeri…

A fost cândva o toamnă

şi trupul meu zăcea sub pieptul ei, clipeam

şi era seară


eram orb,

dar ochiul meu era luminăşi…timpul desena în mine fluturi… îngeri…

vis de toamnă



Alături de îngeri

...început...

La început de zi moartea devine viaţă ascunsă

sub un chip de om...
şi omul prinde viaţă. Atunci devine prizonier

în palma timpului aşa începe jocul lui cu timpul,

cu viaţa,

cu Dumnezeu...

...sfârşit...

Seara,

viaţa devine moarte ascunsă,

sub un chip de om, şi-atunci

se- ncheie jocul lui cu timpul,
cu viaţa.




Dumnezeu ramâne



încă-n joc cu el în timp,

în infinit, în cer,

Alături de îngeri...

Bogdan Halatiu, promotia 2007