joi, 8 decembrie 2011

Tata rade


Tatăl meu râde din toată inima                                                    
întregul bloc se umple
de ecouri sănătoase
din veselia
sufletului lui.

Surprind adesea
râsul lui în mine
atunci şi inima mea râde.

Tatăl meu este bun
generozitatea lui
cuprinde mult mai multe blocuri
Nu poartă căciulă iarna
zăpada oricum i se topeşte
lângă inimă,
la tâmple
la fel şi răutatea lumii.

Tatăl meu cântă în mine
prin fluierul piciorului drept
piciorul partener.
Muzica îmi animă celulele,
muşchii.

Tatăl meu este prezent în mine
bărbăţie de stejar
împletită cu feminitate de palme calde
ce-mi mângâie fruntea şi
destinul.

Privirea limpede a tatălui meu
cuprinde toate blocurile din lume
fiindca lumea întreagă se reflectă
în ochii lui blânzi,
caprui.

Tatăl meu e în fermitatea
umerilor mei
povara lumii încă
tot mi se pare
uşoară.

E atât de prezent
încât ma întreb:
Oare unde se termină el
şi unde încep eu?

Mihai Corui