sâmbătă, 31 decembrie 2011

Timp negregorian/ Another time



vreau să știi că
suntem în prag de an 2012
după socoteala gregoriană

pentru mine timpul se numără altfel
în clipe trăite
acum e doar o altă minunată clipă

durata unei bătăi de inimă
bum bum
clipit de gene lungi
fluierat ștrengar printre dinți
atingere fină a vântului
prin păr

minusculă pauză dintre respirații
parfum de cireșe coapte
iarbă înaltă și sevoasă
mângâindu-mi palmele
spice încărcate cu semințe
maci roșii răzleți

timpul meu se măsoară diferit
EU îmi lovesc curgerea vieții
de zidul lui
mă prăvălesc cu
spuma
de nisipul lui fierbinte
fecund
fac amor cu el
între două talazuri calde

curg apos cu ploaia
de vară
în bulbuci potenți
iar timpul țopăie mucalit
cu pas de copil
printre surorile mele
bălțile

se joacă șotron
asfaltul sfârâie
ca o plită încinsă
evaporând picurii mei telelei
coborâți în lacrimi
de bucurie

pur și simplu sunt fericit

Mihai Corui

i want you to know that
we are on the threshold of the year 2012
after the Gregorian reckoning

for me the time is otherwise
in the moments lived
now it's just another wonderful moment
for a heartbeat
bum bum
buttock long flashing
hissing among teeth
fine touch of the hair
through your wind
tiny break of breathing
the fragrance of ripe cherries
tall grass
touching my palms
spice loaded with seeds
red poppies

my time is measured differently
I hit the wall of life
I smash it with foam
the hot sand of
multidisciplinary approach
make love with him
between two warm waves

aqueous I flow with
summer rain
in round peacks
and time hoops childish
among my sisters
whites

i play
tarmac sizzle
as a hot plate
my peaks
covered in tears
joy

simply I am happy

Mihai Corui