duminică, 4 martie 2012

La multi ani, Doamna Director!

Astazi este ziua de nastere a directorului scolii noastre, dascal care este, in acelasi timp, si cel mai iubit de elevi. Delicatetea, eleganta, simtul umorului extraordinar de care da dovada, merg mana in mana cu intelegerea, bunavointa si aprecierea adevaratelor valori. Toate acestea fac din dascalul Codruta Baciut un exemplu pentru toti colegii si elevii sai. Faptul ca a introdus in scoala noastra o atmosfera degajata si ca este intotdeauna dispusa sa ofere ajutorul fiecaruia dintre noi ne face sa ii purtam o stima deosebita. Este respectul datorat unei adevarate Doamne! De aceea, astazi, la ceas aniversar ii dorim multa putere de munca, spirit viu, aceeasi dorinta nemasurata de a face bine si, mai ales, multa sanatate! Sa fie mandra de nepotica dansei, nascuta recent, si de scoala pe care o conduce cu atata competenta! LA MULTI ANI!
Elevii si profesorii Scolii Generale Nr. 2


Multumesc tuturor pentru gandurile bune. Toate aceste mesaje sunt foarte importante pentru mine. Le multumesc celor pe care ii educ acum, sunt fericita ca nu m-au uitat altii pe care nu i-am vazut de multa vreme. Chiar daca ma repet, imi ingadui sa afirm ca NU AM TRAIT DEGEABA. As vrea sa ajungeti cu totii la varsta mea "venerabila" si sa puteti fi mandri ca ati cunoscut atata lume care va apreciaza. Vreau sa le multumesc in mod special colegilor de acum, elevilor, parintilor care mai cred in valoare si intr-o educatie adevarata, in spiritul bunului simt. Sunt mandra ca am ajuns la o varsta la care sa ma bucur ca pretutindeni am prieteni, ca am contribuit si eu intr-o masura la formarea lor, ca nu m-au putut uita. Va apreciez, va stimez si va iubesc pe toti deopotriva.
     Tg. Mures,
   4.III.2012                                                                                                prof. Codruta Baciut