luni, 30 mai 2011

Elevii Scolii 2 cinstesc eroii neamului

Sâmbătă, 28 mai 2011, ora 9: un număr de 13 elevi din clasa a 6-a B, însoţiţi de diriginta lor, prof.Mihaela Belean şi de câţiva părinţi, s-au întâlnit în faţa şcolii. “Înarmaţi” cu săpăligi, răsaduri de flori, stropitori, mănuşi şi saci pentru gunoi. “Se pregăteşte ceva...” şi-or fi spus trecătorii...
Da! S-a petrecut ceva!
După cum ştim, joi, 2 iunie, va fi Ispasul, adică sărbătoarea Înălţării Domnului la cer. Tot atunci se comemorează, pe întreg cuprinsul ţării, martirii şi eroii neamului.
Dorind să omagiem într-un mod inedit pe cei care şi-au dat viaţa în timpul celui de-al doilea război mondial, am plecat cu toţii la Monumentul eroilor de la Oarba de Mureş, Sfântu Gheorghe, unde ne-am îngrijit de mormintele celor îngropaţi acolo, am plantat răsaduri de flori, apoi ne-am risipit pe întreaga suprafaţă a monumentului şi am adunat toate deşeurile lăsate de “turiştii” care au găsit un loc perfect pentru o ieşire în aer liber la sfârşit de săptămână – acest spaţiu sacru, inundat de sângele celor care şi-au dat viaţa pentru noi. 
La scoala noastra sunt prevazute a avea loc si alte activitati cu ocazia comemorarii eroilor.