joi, 26 mai 2011

Felicitari si succes la Bac!!!

Una dintre cele mai frumoase generatii de elevi de la scoala noastra face astazi pasul spre viata, absolvind liceul. Cei care, acum 4 ani, zambeau pe holurile scolii si dadeau sfaturi celor mai mici decat ei se pregatesc acum sa paseasca spre o noua etapa a vietii. S-au maturizat, au trecut prin atatea vise implinite, dar au inca atatea idealuri de atins. Au fost, cei mai multi dintre ei, mereu pe la scoala noastra, cautandu-si originile parca. Intrau la orele mele si imi vorbeau despre "spiritul Scolii 2", sau participau la "cele mai tari chefuri". Ii cunosc de mici, de cand vorbeam prin  curte despre mii de "nimicuri importante" si i-am vazut crescand, an de an mai frumosi, mai energici. De multe ori au avut idei originale... pentru ca sunt o generatie a originalitatii. Colegii mei au simtit uneori pe pielea lor cat pot fi de "originali", dar sunt sigur ca le pastreaza cele mai alese ganduri. Zilele acestea au trecut din nou pe la scoala si mi-au lasat o gramada de promotii si ganduri frumoase. Sunt oameni in toata puterea cuvantului, dar rezoneaza mereu la numeroasele "amintiri de altadata". AU VALOARE si sunt pregatiti sa o demonstreze. In curand, la Bac, apoi la facultatile pe care le vor urma, iar mai apoi, unde este mai important: IN VIATA! Azi, cand fiecare dintre ei participa la Festivitatea de absolvire, imi permit sa le doresc mult succes si sa-i asigur de gandul meu bun! Orice generatie duce cu sine o parte din sufletul nostru. MULTE REALIZARI si...zaboviti putin asupra pozelor care urmeaza. Au in ele multe dintre momentele de altadata...
prof. Ioan Laslo