marți, 3 mai 2011

O zi de primavara




Elevii  claselor a-III-a A si B  de la Scoala Generala Nr. 2 din Targu -Mures au organizat o scurta  excursie la Muzeul de Stiintele Naturii si apoi la Gradina Zoologica .Fiind unul dintre elevii acestor clase m-am bucurat si eu de aceste evenimente.In ziua aceea vremea a tinut cu noi si ne-a ferit de ploi.                      
Ne-am adunat cu totii in curtea scolii ,iar de acolo ne-am dus la autocar. Prima    vizita am facut-o la Muzeul  de Stiintele Naturii . Acolo  muzeograful ne-a    povestit    despre
    exponatele muzeului.Cel mai interesant mi s-a parut prezentarea facuta despre istoria albinaritului si rolul pe care-l au albinele in stup.Am mai discutat despre poluarea Pamantului si despre speciile rare de plante si  pasari.Am primit informatii despre : floarea de colt,lebada de iarna si    barza neagra. Cred  ca aceste informatii imi vor fi de folos la ora de stiinte.                                                                                              Urmatoarea destinatie a fost parcul de la Platoul Cornesti. Acolo    ne-am jucat    baschet    si   alte jocuri.                                                                                                                          

Ultima    oprire    am facut-o la Gradina    Zoologica . Cand ajungi   la    Z oo    primele    care    te  intampina sunt maimutele:babuini,macaci,cimpanzei si urangutani.Dupa ce am vazut    primatele au  urmat :strutii,ursul spalator,bursucul,porcul spinos,pasarile,testoasele si serpii.Am fost impresionati de coada paunilor.   Dupa acestia au urmat :caii,ursii,lupii,mistretii,leii,tigrii,leoparzii si alte animale care traiesc si la noi in tara.  Eu am fost impresionat de animalele salbatice.Pe celelalte le pot vedea si la bunicii mei in curte.  Doamna invatatoare ne-a facut o multime de poze,ca amintire. A fost o zi in care m-am distrat    alaturi    de    colegii    mei    si    in    care    am    invatat    lucruri    noi    despre    animale    si    pasari.                                                                                                                                                                            CHIOREAN    EMANUEL    ALEXANDRU  , cls. a III-a A