miercuri, 11 mai 2011

VI A in Apuseni




Noi, cei din clasa a VI a A, am petrecut 3 zile (6-8 mai 2011) de poveste in Muntii Apuseni, la pensiunea Poarta Zmeilor. Peisajul de acolo este extraordinar iar gazda-ghid, domnul Ioan Florea, ne-a introdus in lumea de basm a zmeilor, a balaurilor si a ascunzisurilor acestora din muntii Trascau, masivul Bedeleu. Vineri seara, dupa drumetia in Cheile Turzii, am povestit cele mai ciudate bancuri la lumina si caldura unui binevenit foc de tabara.  Drumetia de sambata la cascada Daldina (cadere de 50 metri), la Huda lui Papara, la manastire si la “mutatura” ne-a facut parca mai veseli si mai increzatori in propriile forte.Am adoptat si un pui de soim pe care l-am gasit in chei. A fost botezat "Will" si dupa ce a facut traseul in chei impreuna cu noi, l-am dus la Salvamont de unde a fost preluat in buna stare de "pasarari". 
Sambata seara a inceput “noaptea jocurilor” care a durat pana pe la ora 3 dimineata cand deja cocosii din Salciua isi faceau cunoscuta prezenta. Am incheiat excursia duminica, odata cu “shopping-ul” de la targul de duminica din comuna si cu vizita salinei din Turda.  Totodata, ca sa nu le mai dam parintilor bataie de cap cu pusul mesei, ne-am dres stomacul cu pizza, suc si prajitura la cofetaria-restaurant “Dana” din Turda. Asteptam cu nerabdare urmatoarea excursie.(prof.Diana Pitea, dirigintele cls. a VI-a A)