duminică, 8 mai 2011

Rugaciune pentru Maica Sfanta


 Maică Sfântă             
         
Maică Sfântă, Preacurată
Revarsă-ţi mila bogată,
Peste sufletu-mi rebel
Şi fă-mi lumină în el.

Dă-mi Măicuţă lacrimi multe
Să-mi plâng faptele urâte,
Pe care le-am săvârşit
Cu-ndârjire pe pământ.

Şi dintr-un copil rebel
Fă, Maică, un mieluşel.
Să-L slăvesc neîncetat
Pe Cel Care viaţă mi-a dat.


Rugăciune

Dumnezeule Preasfinte,
Fiule-dulce Cuvinte,
Duhule-alb porumbel
Vino-n al meu sufleţel.

Şi revarsă-n el iubire,
Răbdare, multă tărie,
Să-mi port crucea cu credinţă
Gândind la a Ta biruinţă.

Să mă bucur cu mult drag
Pentru binele ce-l fac
Iar pentru faptele rele
Dă-mi lacrimi să mi le spele.

Pe părinţi să îi cinstesc
Cât pot să nu-i necăjesc
Că în lacrimi şi suspine
Ne cresc, Doamne, pentru tine.

Serafim Hancu, cls. a IV-a A