duminică, 1 mai 2011

In lumina


echipa si antrenorii ii dedica Biancai, capitanul nostru, un calduros " La multi ani" si urmatorul text(ne alaturam si noi cei de la Scoala 2: sa ne traiesti Babu!):

În lumina picurată şi întretăiată de frunzele de vişin sălbatic zemos,
o raza de soare ma cheamă la ea
pe pleoape închise fin mi-a atins fata în cercuri de undă luminoasă
cu blandete de mama bună şi grijulie în timp ce
particule mici de praf plutesc în aer ca şi balerine pricepute
pădurea zace înmărmurită în toropita dupamiază.
Largi piruete execută un virtuoz trapezist, paianjenul auriu
în timp ce gâzele execută manevre vagi in forme de infinit,
în mătasa fină a zilei. Vrăjit contemplu clipa de acum.
Parcă totul scrâşneşte din nemişcare înspre realitatea dinamică
Parca totul este şi nu este în acelaşi timp
tremurat de hologramă în codru românesc.
Parfum de vişine coapte şi nalucire de vară leneşă.
Înşurubări de ramuri fractale imi desenează cerul în triunghiuri vesele
în timp ce zac culcat pe spate în amorţita pădure
a mea
sau a copilariei mele,
nu mai ştiu exact.
Formele norilor ce se perindă deasupra mea se îmbalmaşesc una dupa alta pierzandu-se spre est sau spre orice punct cardinal doresc eu
de la dreapta spre stânga,ordonat aşa precum toţi soldaţii serioşi.
Însă chipul lor îi tradează,
Zâmbesc mucaliţi în colţul gurii în timp ce mesteca gumă de mestecat cu aromă de vişine
împrumutată de la vişinul meu.
Un tei batrân care s-a rătăcit prin codru sălbatic
îşi aduce prinosul de parfum
şi scaldă aerul în braţe olfactive
mă poartă şi pe mine în vis greu, adânc şi odihnitor
spre alte realităţi.
Lumea e frumoasă şi încape în sufletul meu.
Din atâtea realităţi posibile eu te-am ales pe tine raiule!
Oh Doamne! Cât e de frumos în lume şi în sufletul meu.
Mihai Corui , antrenor BC  Together