duminică, 23 octombrie 2011

O aventura


Cu câtă plăcere îmi aduc aminte de clipele blânde şi pline de duioşie petrecute alături de mama mea.
          Este o fire sensibilă, plină de dragoste şi blândeţe. Este foarte iertătoare şi are un suflet de aur.
          Îmi aduc aminte cum într-o zi de iarnă, m-am dus împreună cu un grup de copii la săniuş. Ne simţeam aşa de bine încât nu ne-am dat seama cât de repede trece timpul. Dar la un moment dat, mi-am dat seama că afară este seara. Aveam doar cinci anişori, aşa că m-am panicat. Deodată se auzi un zgomot dintr-un tufiş. M-am speriat îngrozitor şi am strigat după ajutor. ,,Creatura’’din spatele tufişului a lut-o la goană. S-a dovedit a fi un iepure. La capătul străzii am văzut o lumină. M-am bucurat foarte tare când am văzut că era mama mea.
          Ajunşi acasă, am promis că nu voi mai face niciodată aşa ceva, iar ea mi-a zâmbit cu bunătate. În noaptea aceea, nu mi-am găsit liniştea decât în pieptul mamei.
Serafim Hancu, cls. a V-a A